søndag den 15. maj 2011

Fødselsdag og konfirmation

I går kom posten med to breve.

Hold op hvor har jeg været nysgerrig, men jeg har ventet, men lige om lidt bliver de åbnet, jeg har nemlig fødselsdag!! Det er ikke så længe der er tid til at fejre det, for vi skal samtidigt til konfirmation, og Cirkepigen og jeg har besluttet at gå med i kirke, vi vil da se alle de søde og flotte konfirmander. Men først skal brevene åbnes, og der skal spises morgenmad og måske åbne et par pakker mere.

Jeg har været igang ved symaskinen og syet et par penal/kosmetik/sysletasker.


Jeg har endda fået mine nye mærker på som jeg fik med posten den anden dag.


Rigtig god søndag til Jer alle

19 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen. Super flotte kosmetikpunge du laver. Jeg er vild med dem. Er også vild med den fede strikkecykel på dit foregående indlæg.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen og dejlig søndag til dig også. Her synger fuglene og solen er fremme, så jeg tror, at det bliver en fin dag.

    SvarSlet
  3. Godmorgen Marlene
    Tillykke med dagen og endnu et år på bagen....
    Håber dagen bliver god og du også bliver fejret lidt.:-)
    Flotte kosmetikpunge, håber de bringer lykke hos modtageren.
    God Søndag / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Hej malene..
    Tillykke med fødselsdagen.. Her i midtjylland skinner solen flot.. Det må være til ære for dig og de mange konfirmander.. Flotte designs du igen har lavet.. ha en dejlig dag..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  5. godmorgen søde
    Du får da selvfølgelig også lige en stort tillykke her på bloggen :) (måske jeg også skulle sende en mail - så har du fået det fra alle sider hihi )
    endnu en gang så fine sybokse kalder jeg dem -selvom de kan bruges til meget andet... :o)og så fine mærker .... jeg må vist også snart ønske...
    skønne gaver du har fået ... har jeg lige hørt fra en andel kanal (sms)....

    rigtig god konfirmationsfødselsdagsforkælelsessøndag ♥

    kram ♥

    SvarSlet
  6. Kære Marlene.

    Stort tillykke med dagen. Det tegner til at den bliver festlig, med konfirmation und alles ;-)

    Hav en dejlig dag!

    KH

    SvarSlet
  7. Hip hip hurra, stort tillykke med dagen. Håber du får alle dine ønsker opfyldt.
    Atter søde, skønne punge du har lavet.
    Stort fødselsdagsknus fra Lene

    SvarSlet
  8. Idag er det marlenes fødselsdag tra la la .....
    Stort tillykke fra mig

    Mange knus Jo

    SvarSlet
  9. Gratulerer med fødselsdagen.
    Med ønsker om en dejlig dag og hilsner fra Helle.

    SvarSlet
  10. Hjertelig tillykke med dagen. Jeg håber at den bliver dejlig. Super flotte penalhuse du har lavet.

    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Aha så er det måske dig der ikke har opført dig ordentligt i år, siden os der også har fødselsdag idag skal lide med skyer, blæst og regn?... ;oD
    Nej, spøg til side... Du ønskes en rigtig dejlig dag... Tillykke... :o)
    Knuss og kram... :o)

    SvarSlet
  12. Hej Marlene!

    Tillykke med din fødselsdag.
    Jeg tænker lige over blogtræffet. Alting vælter om ørene på mig lige nu.

    God dag.

    Kh Randi

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med fødselsdagen. Håber du får en super dejlig dag..
    KH Hanne

    SvarSlet
  14. Stort hjertelig tillykke med fødselsdagen!
    Ønsker du må få en pragtfuld dag!

    Vi ses d. 30. :)

    Knus Lene

    SvarSlet
  15. Stot tillykke med fødselsdagen;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  16. Tusind tak alle I skønne kvinder, hvor er det sød af jer, jeg er meget rørt.

    Har haft en fin dag og en god konfirmation.

    Kram Marlene

    P.S. Tillykke med fødselsdagen også til Pi Andrea, jeg tror hvorfor det har regnet er fordi det regner med held til os som har fødselsdag, vi trænger nok ;-)

    SvarSlet
  17. Tillykke tillykke også her fra mig ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.