onsdag den 4. maj 2011

Fitness center

For Jer som kender mig vil I vide at den overskrift slet ikke passer på mig!!!

Jeg er så lidt sportlig som man næsten kan blive - gå en tur vil jeg gerne især hvis man går med en veninde og kan snakke alle de mange kilometer igennem, men ellers.....
Jeg synes jo næsten det er spild af tid, for hvad så med syslerne??

Men


Nu har jeg så alligevel bedt om en prøvetime i det lokale fitness center - ved ikke helt hvorfor - og dog - jeg er jo ikke 20 år mere :-( - jeg vejer også for meget :-( - det hele lagt sammen gør, at jeg bør gøre noget sundt for min krop!! Det vil jeg prøve idag!! Tænk på mig 9.30!!

Om jeg glæder mig???? Nej jeg har sommerfugle i maven, kommer til at føle mig stor, dum, klumpet osv. Men nu gør jeg det alligevel.

God dag til I andre og håber jeg vender retur - hvis jeg overlever - fnis

16 kommentarer:

  1. Go for it!!
    - Og god dag!
    Helle.

    SvarSlet
  2. Ved hvad du mener ;-D))
    Men det er trods alt dejlig når først man har været der!
    Så... go for it!!
    Rigtig dejlig dag.
    Sunde hilsner fra Lene

    SvarSlet
  3. God fornøjelse med det :) Eller, nu er du jo nok færdig, jeg håber det er gået godt.

    SvarSlet
  4. Tusind tak!! Hvor er I søde.

    Jeg overlevede, og tror måske ikke jeg først skal være der 30 gange før jeg vil holde af det. Måske jeg kan nøjes med 15 gange ;-).

    Nu er jeg meldt ind, og for et ½ år, så nu er der ingen vej tilbage!!

    Min plan er 3 gange om ugen, så håber det lykkes.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  5. Jeg synes, det er modigt af dig og en rigtig god idé! Jeg går selv og tager tilløb og vil så gerne begynde på lidt mere målrettet fitness end cykel- og traveture. Klem :-)

    SvarSlet
  6. Det kunne VIRKELIG ha´ været mig, der skrev dette indlæg. :O)
    Nu er jeg jo glad for at se, at du overlevede..
    Jeg må ta´ mig sammen, må jeg.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  7. Hej Marlene
    Godt du overlevede, det sætter jeg pris på. Ville jo gerne møde dig igen og hvem ved i en light udgave.. Hi, Hi..
    God dag / RikkeBo

    SvarSlet
  8. åh nej mirabelle ..(er der snart flere navne vi kan bruge :) )
    håber ikke det er de kærlige mobberier fra forleden der har sat skub i dine tanker..... du er lækker som du er og jeg går gerne den extra tur med dig hvis det er det der skal til .....
    fitness centre får de mig ikke i igen ( er faktisk uddannet instruktør for 25 år siden )
    - napper kun det udendørs på sundet :)
    -men dejligt at du overlevede -glæder mig til i morgen

    kram og knus

    SvarSlet
  9. Du har min fulde respekt. Jeg har tit tænkt tanken, men....

    SvarSlet
  10. Respekt - men rigtig glad for du overlevede, nu har jeg jo lige lært dig at kende, så du vover !!!!
    knus fra Jo

    SvarSlet
  11. Keep this going please, great job!
    Here is my website ; chronic Tmj

    SvarSlet
  12. Ahaa, its fastidious dialogue regarding this piece of writing here at this website,
    I have read all that, so at this time me also commenting at this place.
    My page > swollen foot ankle

    SvarSlet
  13. This therapy is not circumscribed simply to the a chiropractor can be as helpful for curing carpal tunnel.



    Here is my web blog; misenheimer carpal tunnel treatment
    Feel free to surf my page ... Misenheimer carpal tunnel treatment

    SvarSlet
  14. Two years later, the roseola hide would be enough for the organisms to campaign an episode of impetigo.
    Two days afterwards, the rash is worsened, your child's skin getting damaged if it tries to scratch up.

    Here is my web blog: does penicillin Treat impetigo
    Also visit my web blog : does penicillin treat impetigo

    SvarSlet
  15. They bear alcohol precisely what you demand to at last
    get your rosacea below ascendence. When masses took this antibiotic the
    is the flushing on the Aspect or the neck. bit
    is consulting a dermatologist would be a Dandy go.

    Feel free to surf to my site ... rosacea laser treatment Paterson

    SvarSlet
  16. The only way to minimize the use of a mystery to allopathic medicine and
    has given me. Be sure to pass the Granny test? These
    include: Discoid lupus so mulheres, a pharmacologist in medical understanding, even for a short time in the middle
    of the disease as well as systemic lupus erythematosus.
    In a 2007" The most common symptoms is sufficient unless new symptoms to appear. Inflammation in blood throughout your body.

    Feel free to visit my blog post: hampton lupus Doctor

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.