tirsdag den 16. august 2011

Færdig!!!

Ja, altså med første del af projektet.



Men..... det skal også monteres og quilte's og det ved jeg slet ikke hvordan man gør, så jeg drager mod Sydfyn hvor jeg kan få en perfekt hjælp. Marianne er nemlig super dygtig og hun har lovet at hjælpe.

Derfor er tasken pakket.


Og bilen er tanket. En lille gave er også kommet med, men det kan jeg jo ikke fortælle hvad er, for hvis nu...

Kan I have en skøn dag.


Et lille ps: Jeg skal nok i morgen skrive størrelsen på tasken, så I har mulighed for at sy den. Stoffet er et stykke, som er i brede striber, derfor ser det ud som om tasken er syet af flere stykker.

23 kommentarer:

  1. Wauuuw, siger jeg bare! Sikke et flot (og kæmpestort!) stykke arbejde. Du er sej, ja du er:-)
    Vil glæde mig til at se det færdige resultat efter din tur i det sydfynske;-)

    Ha' en skøn dag!

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det flot ;0)
    Rigtig god arbejdslyst med resten

    SvarSlet
  3. sikke et fantastisk arbejde:)

    SvarSlet
  4. jeg må sige, at du har vist en tålmodighed der vil noget. Sikken et flot tæppe det bliver til. Jeg venter spændt på resultatet efter monteringen, men med det forarbejde, kan det kun blive godt.
    Knus

    SvarSlet
  5. Hvor flot !! Jeg er totalt imponeret og føler mig pludselig doven.

    SvarSlet
  6. Turbo Malene.
    Hold da op du får lavet en masse ting for tiden. Hvor er tæppet fantastisk flot !!
    Glæder mig til at se det helt færdigt
    Kram hanne

    SvarSlet
  7. Hold da det er smukt. Glæder mig til at se resten.

    SvarSlet
  8. Hvor ser det fint ud ;)
    Du er bare så sej ;)

    ved i har råhygget jer ;o

    Yt.

    SvarSlet
  9. Fantastisk flot arbejde. Pøj med fortsættelsen.

    SvarSlet
  10. Mega flot tæppe.. Sikke et fantastisk håndarbejde.. det er møg flot... Go tur .. Sikke en heldig modtager af de gaver vi endnu ikke må se:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  11. Respekt... hvor er det bare flot...
    go fornøjelse med montering ;0)

    SvarSlet
  12. Jeg bliver så imponeret! Det er ufattelig smukt arbejde Marlene. Glæder mig til at se de helt færdigt.

    KH

    SvarSlet
  13. Det er vidunderligt, forsat god arbejdslyst ;)

    SvarSlet
  14. God tur til SydFyn, flot tæppe, og et stort arbejde.

    Kh. Dorthe

    SvarSlet
  15. hej sødde

    så blev jeg færdig med dagens indlæg ( 2 timer) tror jeg må ha fat i en doktor til pc'en så langsom den er blevet :o( ...
    ja du er simpelthen for sej ... tænk at du for ca 4 mdr. siden havde du ikke et eneste stykke patchwork-stof... ikke syet ét eneste sting over pap ... jeg ER imponeret ... ( du må virkelig ha haft en go' lærer ) ... glæder mig til at se det igen når du har fået quiltet ....
    kæmpe kram og tak for en hyggelig dag ♥

    SvarSlet
  16. VIrkelig virkelig virkelig flot !!. Fed farvesammensætning :-)

    SvarSlet
  17. For søren, hvor er det flot! Glæder mig til at høre mere om resten af processen - det er klart også der, jeg har det sværest...

    SvarSlet
  18. Godt arbejde du - det er vildt flot


    x

    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  19. fantastisk tæppe. Sikke et arbejde :-) eget flot

    SvarSlet
  20. Hvor er det flot .....Lillian

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.