torsdag den 25. august 2011

Kan man opleve for meget??

Nej vel?? Men når man både er af sted i camper i weekenden med manden min og derefter tre dage med den sødeste Veninde, ja så når jeg slet ikke at være på bloggen og ej heller vise Jer hvad jeg oplever.

Derfor starter jeg med at vise weekenden med manden min.

Hængefærgen i Rendsburg, lidt sjov at prøve at "sejle" med.


Ud for hængefærgen sidder en kaptejn som kalder alle skibe op som passere og spørger fra hvilket land de stammer fra,  hvor de skal hen, derefter spiller han dette lands nationalmelodi. Han har 220 forskellige landes melodier.
Man kan stå på land og både høre samtalen samt melodien.

Lidt tid til geocaching fik vi også, og på dette her sted lå lige netop en af de små cache.

En sluse langs kanalen


Fruen nyder udsigten og vejret mens manden loggede endnu en cache


 En gammel færge havn

 En af alle de smukke døre som var i området.



 I Friedrichskoog besøgte vi seehundstation  Se hvor sælen nyder liver og vejret.


Udsigten over hele Seehundstation.


En skøn weekend som også bestod af 1 grønsagsmarked og 2 loppemarkeder.

5 kommentarer:

  1. Godt i fik autocamperen, for I får godt nok oplevet noget, og jeg får lært lidt :) Har aldrig set en hængefærge før.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. hej sveske
    Jeg tror nu ellers godt man kan opleve FOR meget .... ihertfald hvis det er inden for kort til...
    Dine billeder fra kæresteweekenden er helt fantastiske ...
    og denne gang ingen store kager ???
    kram♥

    SvarSlet
  3. Ih hvor ser det ud til at I har hygget jer.
    KH hanne

    SvarSlet
  4. Tænk, hvor meget du ser og oplever !
    Fantastisk!
    Og tak for det dejligste blogtræf :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt for dig, at du får alle de positive indtryk. Det er jo dem man skal leve på, når vinteren står for døren. Det er et fantastisk sted I har været og jeg glæder mig til at høre om det i ord.......
    God weekend!
    Knus
    Stella

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.