torsdag den 26. maj 2011

Blogtræf den 30. maj - opfølgning.

Jeg har det lidt bedre idag, kan nu gå rundt stille og roligt, og heldigvis fejler hænderne ikke noget, så jeg kan også blogge ;-).

En lille opfølgning på blogtræf den 30. maj.

Her er den liste jeg mener på blogger som vil deltage:

Patchwork-blomsten - Marianne
Handmade by Henriette - Henriette
Frøken Larsen I/S - Lene
Rikkebos-verden - Rikke
Krea mormor - Lene
Lenes filt design - Lene
by fogt - Else
bedstemorskram - Jo

Måske:

Inger Lises verden - Inger Lise de første 1-2 timer
Mit-pusterum - Randi

Jeg har desværre ikke alles mail-adresse, så hvis I vil være søde at maile til mig, så kan jeg sende noget ud til os alle.
Min mail står under min profil.

Hvis jeg har glemt nogen eller misforstået noget, må I endelig også sige til, og ellers glæder jeg mig bare vildt til at se Jer alle sammen.

Stort kram

12 kommentarer:

  1. Det er godt at høre, at det går den rigtige vej for dig.
    Jeg håber, at I får et rigtig dejligt blogmøde.

    SvarSlet
  2. Hmmm du har glemt mig. Og ved ikke lige om jeg når det til kl. 10 men jeg kommer da, hvis du vil se mig.

    God bedring håber du snart er på højkant igen.

    Knus Lene

    SvarSlet
  3. Nej Lene du er da på listen. Krea-mormor det er da dig ;-).

    Du er slet ikke glemt!!!

    Kram Marlene

    SvarSlet
  4. Ja se Marlene med alle de Lene så kan man jo stirre sig blid.

    Ja der er efterhånden blevet syet en hel lille bunke shorts til den unge mand, men jeg tror nu også at der kommer til at gå en del til når der også skal være nogen i vuggestuen :-)

    Vi er lige så heldige at vi er blevet spurt om vi vil passe ham her i weekenden, og selvfølgelig vil vi da det, for vi kan jo næsten ikke sige nej til den lille charmetrold han er. Så han må være med til at gøre klar til oldefars 75 års fødselsdag på søndag.

    Kan du have en rigtig god weekend hvis vi ikke skrives ved inden.

    Knus Lene

    SvarSlet
  5. Hej Marlene.
    Dejligt at høre du er i god bedring.

    Ja, sjovt så mange Lene'r der er her. Jeg synes ellers godt der kan gå langt imellem man støder på det navn :-)

    Vi har mailet før, så jeg tænker du har min mail...??

    Glæder mig vildt meget til at møde jer alle!!

    Kærligst Lene

    SvarSlet
  6. så er taxa'en skanderborg tur/retur tilbage ... godt man har privat chauffør og sysler med :)
    og jeg har nået at besøge en tidligere kollega/ veninde for aftale om hygge lørdag...
    nu trænges til en morfar...
    min mail adresse .....:) den kender du vist....glæder mig viiiillldt til mandag :)
    kram og dejligt at høre at det går den rigtige vej :)♥

    SvarSlet
  7. Hej Marlene
    Jeg læste om din operation sent igår aftes. Jeg har sendt dig en bunke varme tanker idag :-)
    Jeg er glad for at læse at du har det lidt bedre idag.
    Knus Lene

    SvarSlet
  8. Hej Marlene..
    Sikke en omstændig du har været igennem.. føj for den.. Håber det går til leve siden - du har jo et blogtræf at blive klar til.. Alle de lener.. Ja i mangler ski en Iben - men jeg må så nøjes med at sukke efter at ku komme med.. det er så SUPER godt at du har fået sån et møde istandsat.. Ønsker dig go bedring og godt træf.. Jeg ser jo nok noget efterfølgene på bloggen - mon ik!! :0)

    SvarSlet
  9. Øv hvor er det ærgeligt at det bliver holdt en hverdag, jeg kan ikke lige få fri :(

    SvarSlet
  10. Så koselig at du ville bli med i min giveaway! :)

    klem

    SvarSlet
  11. Hej Marlene! Har du set min mail, eller har du ikke fået den?
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  12. Hej Marlene.

    Jeg har lige været lidt fraværende, men dejligt at høre du har det godt.
    Rigtig god blogtræf til dig og dine gæster - det ser ud til det giver godt vejr.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.