søndag den 22. maj 2011

En skøn bededagsferie er slut

Hverdagen kalder igen, men det har været en fantastisk bededagsferie.


Udsigten har været kanon, vejret helt fantastisk.


Selskabet helt perfekt!!


Oplevelserne rige.

Maden overdådig

 Sysler blev der tid til.

Det usunde fik jeg også "lidt" af.

Indkøb blev der gjort.

En hel igennem skønt ferie, og ladet op og klar til ugen der kommer med indlæggelser og operation er jeg nu klar til, også selvom jeg helst var helt fri for det sidste.

Hvordan har din bededagsferie været???

Jeg havde også ramsløg med hjem

Som der er lavet pesto af, der skal nydes i aften.


Ramsløg, Pinjekerner og en god olivenolie blendes sammen. Velbekomme.

11 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at læse og se !
    Det er dig så vel ondt!
    Og det skal nok gå alt sammen :-)

    SvarSlet
  2. Tænk at vi har så flot et land at bo i!!!
    Pesto af ramsløg? Hvordan laver du det? Er SÅ vild med ramsløg...

    SvarSlet
  3. hvor dejligt at se i har hygget jer, for det tror jeg da på i har, og ISEN, nøj den kunne jeg godt sætte til livs lige nu.
    Vi ses den 30. så er du forhåbentlig ovenpå igen.
    Mange knus Jo

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne billeder af et par dejlige dage.
    - og isen, ja den blev jeg da også helt vild af at se på :o)

    SvarSlet
  5. hm hm den is .......
    Nu har jeg holdt dig i ørerne hele weekenden ... og når så tager afsted er det med kæmpe is rundt om hjørnet hihi...

    Tusind tak for en fantastisk weekend :)....

    super skønne billeder du viser :)

    Ramsløg-pesto ...må altså finde de ramsløg.....

    kæmpe kram ♥

    SvarSlet
  6. Hej Marlene
    Godt I har nydt ferien i Det Syd Fynske. Til og med i godt selvskab. Ærgerligt vi ikke lige fik hilst på hinanden; men vi ses jo den 30. maj. Glæder mig rigtig meget..
    Sikke langt du er nået på blomstertæppet og læreren var tilfreds med eleven...
    God Søndag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  7. Smukke billeder. Dejligt med tid til kreating i ferien også:)

    SvarSlet
  8. Laekkert. Har ogsaa set billeder hos patchworkblomsten.

    SvarSlet
  9. Dejligt, at du også har haft en god bededagsferie i det sydfynske. Billederne taler for sig selv, som hos Patchworkblomsten.

    Pøj pøj med operationen

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. Ih altså den is der - den ser lækker ud.
    Og hvor bliver det lækkert det tæppe, hvis du skulle komme til at mangle lapper (jeg kan forstå at du vil lave forskellige blomster) så skriv til mig, jeg sender dig gerne nogen lapper jeg har masse stof og det skal ikke koste dig noget..
    kh hanne

    SvarSlet
  11. Hejsa.
    Super flot blog / rigtig smukke billeder.
    Har meldt mig som fast læser af din blog.
    /Hanne Bente
    http://hb.finus.dk/#home

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.