torsdag den 19. maj 2011

Fitness - jeg går der stadig


Mandag - onsdag og fredag.

Men hold op hvor jeg glæder mig til om måske 30 gange at jeg ikke kan undværre det mere.

Jeg var af sted igår, men hold op hvor det ikke var lysten der drev værket!!

Men tanken om at skulle have gæster til lækker mad fik mig af sted.

 


Brød med gedeost og asparges med parmaskinke og butterdej. Begge dele skal i ovnen.
Fik desværre ikke taget billede bagefter, kan ikke både have gæster, være værtinde og tage billeder - øv!!

Salat med asparges, feta, kapers og kørvel. Dertil grill koteletter og en lækker kold kartoffelsalat, min mor havde med.




Til sidst chokolade/makron kage med friske bær.

Velbekomme!!



Bonderoserne fik lov at pynte på bordet.

Rigtig god dag til Jer alle sammen.

12 kommentarer:

  1. Nøj, hvor ser det hele lækkert ud; jeg kan da næsten ikke styre mit mundvand, når jeg kigger på dine billeder... ;o)

    Kan bestemt godt følge dig ift. fitness. Jeg har nu været der 32 gange, og tvivler på at jeg nogensinde kommer til at holde af det. Ja, jeg forstår ganske enkelt ikke dem der ikke kan undvære det... ;)

    God weekend til dig og dine...
    Britta

    SvarSlet
  2. Kunne du ikke godt have skrevet jeg skulle have haft hagesmækken klar, inden jeg læste indlægget færdigt - hold da .... hvor ser det godt ud.

    Kram fra Jo

    SvarSlet
  3. Hvor ser det lækkert ud det mad, hvor har du opskriften på kagen fra, den var jeg da lige parat til at sætte tænderne i
    ♥ pernille

    SvarSlet
  4. Smiler Pernille jeg vil spøger om det samme.Sidder her med min kedelig kop kaffe og klikker mig på denne blog hos dig hvad møder mig en masse mundgodt så nu er jeg bare så mit mundvand er ved at lave en vandskade.Kram og forsat rigtig god dag Else

    SvarSlet
  5. ;) Det samme tænkte jeg også på ;) (kagen altså :O)..) Selvom det hele ser BARE lækkert ud...Jeg kunne godt have tænkt mig at være blandt deine gæster og have fået alt det serveret...MUMS siger jeg bare.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  6. for den da søde .... først lige lidt om din fitnisse ... du bliver afhængig... bare vent... i morgen fredag må du fitnisse med mig og evt.Rikke :) ....
    - men hvorfor var det lige jeg sad her heeelt alene hjemme (fra 17.30til kl22) med mit ½ stykke rugbrød-ostestænger- og lidt ananas....
    Rester modtages gerne....
    eller opskrifter på alt .... den KAGE......
    kæmpe kram til vi ses i morgen

    SvarSlet
  7. Sikke en lækker menu. Specielt de der asparges med butterdej ser lækre ud. Vi griller tit asparges med bacon men dine er en lækker variant. Det vil jeg prøve. Ja og så den kage....uhm !

    Kh Mette

    SvarSlet
  8. Hej Marlene
    Ja, velbekomme siger jeg bare... Det ser rigtig lækkert ud, måske der var nogle, som kunne lære af det...:-)
    Dejligt at motionen stadig lever..
    Måske vi ses i morgen, jeg hører vel nærmere..
    God torsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  9. Hold da op...!
    Må tilslutte det øvrige savlende folk! Er du da vild, det ser lækkert ud...det hele! ;-))
    Og ja, det kræver vist lidt forbrænding.
    Rigtig god dag til dig også.

    SvarSlet
  10. Kære alle sammen.

    Opskriften er fra det nye Isabellas, hvis I ikke kan leve uden opskriften ;-).

    Måske jeg også lige kunne skrive den så I alle får den, men det må blive efter weekenden, har ikke tid lige nu. Sysler på noget som skal være færdigt til i morgen.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  11. Uhm. Så var det lige, at lækkersulten meldte sig. Helt uden at tænke på de fitnisse-ting, der startede dit indlæg.

    SvarSlet
  12. Jeg elsker asparges...og omviklet med parmaskinke og butterdej....jamen det må smage himmelsk!

    Lene

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.