onsdag den 18. maj 2011

Give away!!

I weekenden nåede jeg 100 læsere og det er jeg rigtig glad og meget stolt af. Tænk så mange synes min blog er så de har lyst til at læse med.


Derfor synes jeg det er på tide at lave en give away - faktisk noget jeg endnu ikke har haft.


Hvad er så min give away??


Giwe away 30. maj 2011



Det er disse to punge. 
Jeg trækker give away den 30. maj på min mands og min bryllupsdag, og den dag jeg også holder blogtræf.


Reglerne er som følgende:

- 1 lod for en kommentar (husk mailadresse, hvis du ikke har en blog)
- 2 lodder for kommentar og  link med billedet ovenfor på din blog

Fast læser bestemmer du selv om du vil være, det skal være hvis du synes min blog er god og du ønsker at følge den fremover.

Ha' en god dag.


62 kommentarer:

  1. Stoffet ♥
    jeg er da nød til at være med :)
    linker lige senere - er på vej ud af døren ....
    skal nok huske .... til weekenden
    kram og go onsdag♥

    SvarSlet
  2. Jeg vil rigtig meget gerne være med, de ser bare helt vildt flotte ud! Jeg linker lige :O)

    SvarSlet
  3. Jeg er da selvfølgelig og med. Er fast læser allerede og jeg linker gerne, så 2 lodder til miiiiig :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine dine penalhuse. Sikke et flot stykke stof. Selv om at jeg selv syer vil jeg gerne vinde et af dine "værker" så jeg smider et lod i puljen. Tillykke med bryllupsdagen d. 30. og ha et skønt blogtræf.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Jeg vil bestemt også være med, de er da bare for fede, og passer helt perfekt til mig, min taske, mit behov osv.
    Kram Jo

    SvarSlet
  6. jeg er da klart med 2 lodder :)


    jeg samler giveaway http://dkgiveaway.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. gerne 2 lodder til mig, de er fine:)

    SvarSlet
  8. Hej Marlene.
    Er da nød til at være med så 2 lodder til mig, de er da skønne.
    Knus og god onsdag Lene

    SvarSlet
  9. 2 lodder til mig. Pungene ville passe så fint i mine tasker

    SvarSlet
  10. Ja jeg er da helt bestemt med super flotte.2 lodder hertil der er linket og Stort tillykke med det flotte følger tal.
    Kunne lige se du holder blogtræf jeg vil da rigtig gerne deltage hvis det stadig er muligt så skriv lige til mig vedr adr og tid.Kram Else

    SvarSlet
  11. Hvor er de skønne. Jeg deltager med to lodder. Lige nu linke jeg dog kun med tekst, da jeg har nogle problemer med at uploade billeder, men billedet skal nok komme på senere;o)

    SvarSlet
  12. Jeg har lige fundet dig via Marianne. Hvor lyder det dejligt med jeres blogtræf :)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Pungene er så fine.
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  13. Hjertelig tillykke med dine mange læsere.

    Hvor er de lækre de punge. Så jeg bliver da vist nød til at være med :)
    Linker...så jeg er med med 2 lodder :)

    Glæder mig til at møde dig irl d. 30.

    Kærligst Lene

    SvarSlet
  14. Jeg vil bestemt også gerne deltage i denne flotte give away. Jeg har linket med billede og det hele, så 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  15. Sikke flotte punge! Dem vil jeg rigtig gerne vinde :o).
    Jeg har også en give away kørende...
    Jeg deltager med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  16. Jeg snupper da 2 lodder ;0)
    Super flot

    SvarSlet
  17. Super flotte. Jeg deltager gerne med 2 lodder.

    Hav en dejlig dag/Lone Margrethe

    SvarSlet
  18. tillykke med de 100 fastelæsere :-) det er bare for sejt.
    Jeg synes ligesom alle de andre, at det er nogle fine penalhuse. Jeg er med på 2 lodder :-)

    SvarSlet
  19. Jeg vil rigtig gerne være med. Jeg prøver lykken med 1 lod.

    SvarSlet
  20. Jeg vil gerne deltage med et lod. Jeg synes de punger er vidunderlige og meget Marianske. Krydser fingre

    SvarSlet
  21. Her må jeg også være med, det er bare så fine ting du laver..
    Knus Conni.....

    SvarSlet
  22. Hvor er de lækre...
    Tag mig, tag mig!!

    SvarSlet
  23. Hej Marlene!
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder. Jeg er vild med stoffet.

    Kram Randi ♥

    SvarSlet
  24. SÅ fine ting du udlodder - jeg skal da være med!!

    2 lodder til mig, men jeg får først lagt link på min blog i morgen. OK?

    SvarSlet
  25. Flot, flot jeg deltager meget gerne, og tillykke med dagen (når vi kommer så langt i kalenderen)
    Hilsen Kirsten
    gyldenloev@c.dk

    SvarSlet
  26. Tillykke med de 100!
    Jeg vil da også være med. Det bliver lige nu kun med en lod for det virker ikke, s... og en hel masse grime ord.

    SvarSlet
  27. Jeg er ikke kun fast læser...nej vil kalde mig Trofast læser :-)

    Jeg prøver at lægge din give away ind på min blog, og er derfor med med 2 lodder.

    Hmmm jeg må vist finde på noget mere spændende i min næste give away, - der er ikke så mange interesseret hi hi

    Knus fra Lene

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.
    Mvh. Mette Volf

    SvarSlet
  29. Hvor er de søde. Jeg deltager med 1 lod.
    KH Hanne

    SvarSlet
  30. Det er nogle super fine punge. Jeg vil meget gerne være med og deltage med to lodder. Jeg har ikke set dit blog før i dag, men det er sandelig en fin en af slagsen. Jeg er vild med dine øreringe og dine hæklerier:)

    SvarSlet
  31. Super flot give away - jeg deltager med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  32. Tillykke med bryllupsdagen og alle de mange faste læsere!
    Super fin give away!
    Skynder mig at deltage med 2 lodder!

    SvarSlet
  33. jeg vil osse så gerne være med i din flotte give away.. Deltager med 1 lod.. God dag den 30 maj..:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  34. Vil gerne være med i din giveaway med et lod tak !!!
    Min datter håber, at vi bliver de heldige vindere, fordi hun synes, at pungene er rigtig flotte (det synes jeg også :))

    SvarSlet
  35. Hej.
    Hvor er de fine.. Synes rigtig godt om det til højre ;)
    Jeg er med på 2 gode lodder :)

    SvarSlet
  36. Hvor er de bare fine, jeg tager 2 lodder :o)

    SvarSlet
  37. Tillykke med bryllupsdagen d. 30. Jeg er med på et enkelt lod

    SvarSlet
  38. På forhånd til lykke med bryllupsdagen! Fine punge du har lavet. Jeg er med med et lod:-)

    SvarSlet
  39. Siger også tillykke, er ude at landet den dag, så der får jeg nok ikke skrevet tillykke med bryllupsdagen.

    Det er noget sødt stof og fin finish - vil gerne være med.

    SvarSlet
  40. Tar gärna en lott i tävlingen.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlet
  41. super meget tillykke med dagen, men pas dog lidt på med at spise for fedt allerede den dag, er helt vild med de søde tasker og håber og krydser fingere. Er blevet helt hooked på din side, så den må med på den daglige liste.

    SvarSlet
  42. Uh, det er jo lige sådan en slags pung jeg leder efter, for tiden... <3

    Jeg deltager med to lodder. :)

    SvarSlet
  43. Hej,
    Sikke fine de er :-)

    jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  45. Hvor er de flotte - og sikke skønne farver.
    Jeg deltager med 2 lodder!

    SvarSlet
  46. Jeg deltager med 1 lod! :)

    SvarSlet
  47. Hvor er de bare fine. Jeg vil gerne være med på 1 lod. Jeg glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  48. Sikke en fin blog!

    Jeg er med på et lod.

    kh Rebecca

    SvarSlet
  49. De var kjempefine! Så flink du er :)
    Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd.
    Bli gjerne med i min giveaway også om du vil! :)

    klem

    SvarSlet
  50. Vil rigtig gerne være med i din fine give away og så bliver jeg da også lige fast læser af din lækre blog : D

    E-mail: SamConradsen@live.dk

    SvarSlet
  51. Så fin en blog.
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

    SvarSlet
  52. Jeg vil rigtig grne være med på 1 lod

    SvarSlet
  53. skønne punge!
    Er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  54. Altså, jeg var vist for hurtig, da jeg kiggede ind tidligere. Troede den var overstået for længst og ærgrede mig over at have misset de søde punge! Melder mig straks med 2lodder!
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  55. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    MVH Karin

    spaceblue@sol.dk

    SvarSlet
  56. Hold nu op hvor er de søde :')
    Jeg linker din giveaway i min sidemenu.

    SvarSlet
  57. Ihh, hvor er de fine :-)
    Jeg er med på et enkelt lod. Har nemlig ikke helt fattet det med at linke endnu ;-)

    SvarSlet
  58. Deltager med et lod :-D Søde punge!

    SvarSlet
  59. Nujhhhhh - her skal jeg da være med, lægger straks et link på bloggen - så kan du bare sende den smukke pung med min moar hjem på mandag, når der nu står DEMSELV på loddet ;o) ;o) ;o) Kan se at det er en must have godte.

    Kram Jill

    SvarSlet
  60. Hej
    De er da bare vildt søde. Sådan en ville jeg gerne eje.

    SvarSlet
  61. De ser rigtig søde ud de punge :)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.