søndag den 1. maj 2011

Jeg er så glad så glad

Jeg er simpelthen nød til at fortælle det!!!

Vi har købt en autocamper - en rigtig en - sådan helt rigtig!!! Ikke vores mini camper som vi var af sted i før påske, men en hel rigtig stor en. Nej den er ikke så stor, men for os er den kanon.

Sådan ser den ud, når den holder her hjemme i indkørslen.
Jeg har slet ikke haft tid til at være på min eller i andres blogge. Beklager.

Fredag hentede vi den, og hele dagen igår gjorde jeg den rent indeni, og flyttede ting ind i den, jeg var ude og købe stof til sengetæppe som jeg fik syet, vil også sy gardiner og puder, men det har jeg ikke nået.

Du får lige en lille rundvisning.


Her er hjørnekøkken

Førekabine med de to sædder og bord, hvor man kan sidde og hygge, spise, og under kørsel

 Badeværelse.

Soveværelse, som ligger på "1. sal" og under soveværelset er "kælderen" på fagsprog kaldet garagen.

Kælderen, hvor man kan komme til udefra, eller nedgang inde fra camperen.

Jeg kan slet ikke beskrive hvilken boblende glæde jeg har og især når jeg går ud og kigger på den.

Igår kørte vi ud i naturen og spiste aftenmad, helt kanon, vi skal nok blive rigtig glad for den. (glemte desværre kameraet igår - øv)

Rigtig god søndag, jeg vil gå ud og kigge på vores camper!! Jubiiii

11 kommentarer:

  1. Hej Marlene
    Hjertelig tillykke med det nye kørende hjem. Marianne havde fortalt lidt om det. Thi, Hi..
    Vi ses i morgen til hygge, lidt krea og bevægelse.. :-)
    God søndag / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Stort tillykke.
    Jeg kan godt forstå at du er boblende glad for den, det ville jeg også ha været hvis det var mig der havde fået den !!
    Så skal I rigtigt ud og nyde "verden"
    Fortsat god dag
    KH hanne

    SvarSlet
  3. Rikke: Ja, vi ses imorgen, glæder mig vildt.

    Hanne: Du kan tro vi skal ud og nyde "verden" det bliver så fedt. Har udtænkt at der i kælderen kan stå min symaskine, så hvis det en dag er regnvejr kan jeg sy på turen ;-). Nå nu må vi se.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  4. NEIII hvor er den FED.. Vi går også og drømmer om sådan en - Tillykke med den.. Skal i sådan rigtig ud i verden gennem længere tid?

    Kan godt forstå du glæder dig..
    KH Iben

    SvarSlet
  5. Iben. Tror mange har en drøm om en autocamper, det er også en fed ting.

    Nej vi skal desværre ikke langt og i flere måneder, det kunne ellers være fedt. Men en weekend ind imellem vil jeg også elske.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  6. Åhh den er lækker og hjertelig tillykke med den. Den bliver I glad for. Jeg er helt grøn af misundelse :-) Jeg må "nøjes" med min campingvogn men den er vi også rigtige glade for og bruger den alt det vi kan. Det er en skøn ferieform.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Tillykke ..enhver kvindes drøm efter opvaskemaskinen, vaskemaskinene og andre tekniske vidundere...

    SvarSlet
  8. Stort tillykke;) Det må være spændende..stort tillykke igen:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  9. ja ja sveske.... så syr man da bare liiige et tæppe ;) .... for den da.... den vogn.....
    ♥kram

    SvarSlet
  10. Nej hvor ser den dejlig ud. Jeg kan godt forstå at du bobler over af glæde for den :-)

    Lene

    SvarSlet
  11. Hej Marlene. Stort til lykke med den flotte autocamper. Ja det er en drøm - og for jer gik den i opfyldelse. SKØNT.
    Knus din mor

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.