tirsdag den 3. maj 2011

Fantastisk dag

Det var virkelig hvad jeg havde igår!!!♥♥♥♥


Jeg var til blogtræf ved Marianne. Sammen med de mest fantastiske kvinder.

Dagen startede med jeg lagde dej til brød.


Så blev det bagt.


Og ud af døren kom jeg.

Kom lige lidt sent og moppet blev jeg også ;-) Men hvad betyder det, når det er så kærlig ment♥♥♥♥


Der blev virkelig snakket, ikke mindst mig selv :-D. Der blev syslet lidt, gået tur, handlet, spist - ja det var bare en fantastisk dag.


Else Marie delte ud af sit lager - we like!!!!








Den lækreste mad fik vi også - sikke alt det Marianne havde gjort ud af det.

Tak til alle i dejlige kvinder som gjorde min dag så fantastisk. Det må helt sikkert gentages


Et lille ps. Jeg lovede I skønne kvinder linket til penalhuset: all momas quilt - kig ind på bloggen, hun laver nogle super ting, og har nogle virkelig gode DIY.

10 kommentarer:

  1. wow det ser enormt hyggeligt ud ,hvor er det skønt at kunne mødes og hygge :)

    SvarSlet
  2. Ja det ser sørme hyggeligt ud og lækre brød. Penalhuset er jeg også vild med at lave i øjeblikket efter samme DIY som du linker til.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Godmorgen Marlene
    Det var en super skøn dag.
    Glad for at du ikke blev stødt af komplimentet; men sådan er jeg.. Måske snakketøjet skal holde en pause idag hos alle, der deltog.
    God dag / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Det er altså fantastisk med blogtræf!
    :-)

    KH

    SvarSlet
  5. Hold da op, hvor ser det hyggeligt ud, hvem der bare havde haft fri i går.
    Det er så skønt at mødes med andre kreative.
    God dag.

    ps. de der brød der - mums

    SvarSlet
  6. Dejlig dag, en ting vi "glemte" opskriften på brødet er da vist et indlæg værd.

    SvarSlet
  7. Kære Elsemarie.

    Jeg er en af de typer som bager meget, men ikke ret tit efter en opskrift når det gælder brød og boller.

    Til dette brød brugte jeg:

    50 gram gær
    6 dl. vand
    2 spsk olie
    2-3 hakkede rød peber
    soltørrede tomater
    en hel bøtte feta
    00 italiensk mel
    sigtet speltmel
    hvedemel
    Durummel.

    Hvor meget mel der må du prøve dig frem ;-)

    Knus Marlene

    SvarSlet
  8. Ej, hvor skulle man da have været der med alt det lækre mad.... jeg tvivler på at det kunne blive til så meget arbejde, men pyt det tæller ikke sådan en dag ;o)

    Billederne taler for sig selv, det må så absolut have vært en god dag.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  9. hej min kære

    tak for rosen og al din dejlige snak og ikke mindst det gode (store )brød...hihi
    Det ser virkelig hyggeligt ud :) og var det også - tror alle hyggede sig og fik lidt glæde med hjem....
    tak for opskriften på brødet som helt sikkert skal prøves selvom yngstes første kommentar var : der er jo peberfrugt i :) he don't like....( tror han )
    du fik da billede med hjem af broderigarn... så må vi se om du også får IRL.. hihi

    kram♥

    SvarSlet
  10. Hej Marlene!

    Det var en helt fantastisk hyggelig dag :o)
    Næste gang håber jeg på mere stemme, for så vil mit næb nok også høres lidt mere.
    Tak for dejligt brød og tak opskriften.

    knus Randi ♥

    Ps jeg har fundet lidt stof til dig, men jeg leder videre :o)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.