lørdag den 14. maj 2011

Odense i strik


 Strikket cykel udenfor tanterne.





Jeg har længe læst om, at der skulle strikkes i Odense, at der både var cykler, biler osv. som blev klædt på i strik, og nu måtte vi se det med egne øjne. 


En rigtig sjov og god ide, og fortryder faktisk jeg ikke har været mere opmærksom på det noget før. Kunne have strikket med hver mandag aften på Kulturmaskinen (fedt sted).


Sikke dygtige og kreative kvinder der her har været igang - ja undskyld, men tror ikke, der er mange mænd som har strikket med.

Et lille remember: Blogtræf den 30. maj her hos mig, se tidligere indlæg - vi kan være mange flere end de 4 har som tilmeldt sig.

7 kommentarer:

  1. halløjsa :) fedt fedt fedt hvorfor var det lige jeg har siddet her .... - denne kulturmaskinen har jeg godt hørt lidt om ... er det ikke for alle :)
    kram og go lørdag aften ♥

    SvarSlet
  2. Hej Marlene
    Man kan bare ikke nå det hele.
    Jeg har også længe ville besøge alle disse skønne mødesteder i Odense.
    Vi var i Kirkeby og se Traktortræk og regnen ramte også os, så det blev lidt smattet ude på Lars Tyndskids Mark. Men mega hyggeligt...
    Vi ses d. 30. maj og Tillykke med i morgen.
    God Lørdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Hold da op, der er knald på farverne, var det ikke en speciel oplevelse?
    Jeg vil meget gerne komme den 30. måske en bitte træt, kommer hjem søndag aften, efter 4 dages tøsetur til Polen, men jeg skal jo helst ikke gå glib af noget :o) vel!!!!!!!!

    mange kram fra Jo

    SvarSlet
  4. For HUNDE da, det er fedt....:O)
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  5. Øv - der er langt fra Silkeborg til Odense - Kunne ellers godt tænke mig at komme til blogtræf !!
    Kh hanne

    SvarSlet
  6. Når jeg er færdig med det jeg har på pindene lige nu, ja SÅ ....

    SvarSlet
  7. For den da, hvor er det fedt. Jeg gad virkelig godt eje den der stol!

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.