tirsdag den 17. maj 2011

Taske

Jeg har forsøgt mig med mønsteret på tasken. Først syede jeg dette her!!






Men når man lukker tasken, er det temmelig nemt at få en hånd ned og tage det man har i tasken, også selvom den er knappet, fordi tasken er åben i siderne.

Marianne var også gået igang med at løse opgaven. Så hun sendte mig billeder af hendes resultat, og derefter syede jeg så siderne til. Nu er hullet lille og man kan ikke komme i tasken når klappen er nede.

Siderne her er nu bøjet ind i tasken, og herunder er de ude, hvis man har meget indhold i. Det giver to forskellige tasker, eller to forskellige udtryk.

 Hvor god jeg synes den er blevet ved jeg ikke helt, men bruges skal den, og den har godt nok givet mange timers spekulationer på hvordan den skulle laves.

9 kommentarer:

  1. Det ser ud som om tasken har spredt vingerne ud (måske er det en ide uglerne giver)

    Den er nu sød!

    SvarSlet
  2. En god idé at kunne have den på to måder, og sød det er den;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Sød taske og flot ugle stof. Ja jeg tænkte faktisk at den var meget åben øverst men det er da en super god ide at man kan folde siderne ind. Så er det problem da løst.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Trillemus: Tasken er ikke så åben mere, for den er syet til i siderne nu, og det fungere rigtig godt, har brugt den de sidste dage.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  5. halløjsa
    hvor er det godt vi to kan suplere hinanden lidt :)
    NU er den da super go' :)
    er jo vild med det stof ♥♥
    kram♥

    SvarSlet
  6. Du har da fået lavet et godt resultat, synes den er blevet god, glæder mig til at se den rigtigt.

    Knuser fra midtfyn :-)

    SvarSlet
  7. Hej Marlene
    Håber du er frisk idag og har været ude og motionere.
    Tasken er blevet rigtig fin og godt du lukkede den lidt, så ikke andre kan komme i den.. Hi, Hi..
    God Tirsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  8. Den er da bare for sej. Både modellen og stoffet. Du er stædig og bliver ved. Jeg beundre dig.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.