mandag den 30. maj 2011

Blogtræf og give away trækning

Det har været en skøn dag idag.

7 dejlige kvinder var vi, desværre måtte to melde afbud.

 Henriette  havde bagt brød og gulerodsboller og Lene's mand havde bagt nogle lækre spelt boller.



Den flotteste kurv have Henriette lavet til mig.

 Marianne havde været tidligt ude og plukke de skønne markblomster.
 Rikke havde flettet den flotteste æske.

 Else havde en dejlig kurv med med alt muligt godt, te, chokolade, blomster og lys

Lene havde filtet den flotteste valmue.

Ja, man skulle næsten tro jeg havde fødselsdag!!

Sikke en skøn dag.

Min Cirkepige trak give away efter at Else havde klippet begge ark ud med havne, og det var Conny T og By Fogt som vandt.
Else jublede og Cirkepigen var stolt, for Else havde sagt hun skulle trække hende og Cirkepigen mente det kunne hun for hun havde magiske hænder. Tro mig intet snyd, de andre var vidner og ville også gerne vinde.

Tak for en dejlig dag til I dejlige blogkvinder.

12 kommentarer:

  1. Godaften Marlene
    Selv tak. Det var bare så hyggeligt.
    Smukke værtindegaver du fik.
    Give Away´en blev trukket og jublen ville ingen ende tage, da Elses navn røg op af "hatten".
    God mandag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Selv tak for en hyggelig dag, og endnu engang tillykke med bryllupsdagen.
    Knus Lene

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok hyggeligt ud; ærgerligt at du bor så langt væk, ellers var jeg fluks kommet... ;o)

    SvarSlet
  4. Hej Marlene!

    Det ser godt nok hyggeligt ud :o)
    Ærgerligt at jeg måtte melde fra. Jeg har også fået lidt fra hånden, men ikke nær alt det, jeg havde troet. Men sådan er det jo altid.

    Knus Randi ♥

    SvarSlet
  5. Ej hvor ser det hyggeligt ud, og sikke nogle dejlige gaver du har fået.
    Det fortjener du også ovenpå sidste uge :-)
    Lene

    SvarSlet
  6. UHH det ser hyggeligt ud.. Godt at i havde en dejlig dag:0)

    SvarSlet
  7. Hej Marlene.
    Selvtak for en rigtig dejlig dag.
    Det var så hyggeligt at møde dig og de andre piger.
    Håber på et snarligt gensyn!

    ...og du siger bare til når du vil lære at filte, jeg lære gerne fra mig :-)

    Kærligst Lene

    SvarSlet
  8. Hvor ser det hyggeligt ud - og tillykke med bryllupsdagen.
    KH Hanne

    SvarSlet
  9. Smukke værtindegaver, at få på en helt alm. mandag. Du heldige kvinde :D
    Du bor vist også i nærheden af Faaborg, ikke sandt ? Ellers ville jeg gerne være med, kan du tro.

    Min mand er IT-chef og skulle være tilstede medens der blev skiftet en Swift (It et eller andet) Så ikke noget med bilforhandlere her. Jooo, forresten vi får ny Smax d. 20. juni, jubiii

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. undskyld undskyld undskyld.... pyha ... er på vej ud af døren ...
    men men du ved det selvfølgelig godt.... at jeg synes det VAR en fantastisk dag ...
    krydser fingre for i dag
    kæmpe kram :)♥

    SvarSlet
  11. Hvor ser det hyggeligt og sikke dejlige gaver du fik!
    Tillykke til vinderne.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.