onsdag den 25. maj 2011

Hotelophold (læs Nyborg Sygehus)

Igår var jeg på hotelophold (Nyborg Sygehus)

Var indlagt for at få fjernet galdeblæren, så jeg ikke længere skulle have galdestensanfald.

Selve maden var som det rene hotel

Fin aftensmad.

Men ellers har det ikke været hotel, og for f..... hvor har jeg ondt.

Min galdeblære var vokset sammen med leveren, så de måtte desværre også beskadige leveren og efterfølgende brænde den lidt, for ikke at der skulle være indre blødninger, og jeg skal lige love for det gør ondt.
Kan nærmest ikke gå, kan kun ligge på ryggen og sove (sover ALTID på siden normalt) bliver fyld med div. piller og i dag har største udfordring været et bad!!!

Jeg er rigtig jammerlig!! Ved simpelthen ikke hvad jeg skulle have gjort uden min søde datter, som pænt har passet mig efter alle kunstens regler.

Jeg har ikke glemt blogtræffet på mandag og skal nok snarest sende noget ud, men lige nu skal jeg lige have det lidt bedre først.

Det går langsomt fremad, jeg har nu kunne sidde i stuen i en time!! Store ting, tænk så lidt man kan blive glad for at kunne.

God dag derude i blogland

19 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring. det siges også at være utroligt smertefuldt.

    Godt at du i det mindste kan glæde dig lidt ved de lækre madder fra a´la carte kortet.

    SvarSlet
  2. Hej, fik for 15 år siden fjernet min, men havde dog ikke dine komplikationer, men er glad for at undgå de meget pinefulde anfald, så se frem til et ny liv uden dem hver gang der bliver spist noget forkert (fedt).

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring, håber det vil gå hurtigt fremad.
    Vi ses på mandag (men kun hvis du er frisk nok til at klare det :-))

    SvarSlet
  4. Jeg føler godt nok med dig, og håber at du snart er i bedring...
    Da jeg fik fjernet min galdeblære, havde jeg det også rigtig skidt bagefter. Jeg kiggede misundeligt på mine medpatienter på stuen; de sprang rundt som små gazeller, mens jeg jamrede mig over den mindste bevægelse. Men da det først begyndte at gå den rigtige vej, gik det faktisk ret hurtigt, og 10 dage efter operationen rejste jeg på ferie, som et nyt menneske...

    Pøj pøj og rigtig god bedring herfra...
    Britta.

    SvarSlet
  5. Nej, nej, nej. Jeg kan slet ikke tåle at læse sådan noget. Stakkels dig. Håber du snart er i bedring. Jeg er selv sygemeldt. Helikoptermanden og jeg blev påkørt af bil som ikke overholdt vigepligt. Trode først jeg havde fået piskesmeld, men det er heldigvis kun en kraftig forstuvning af nakken. Pga chok har jeg udviklet en kratig stressreaktion. Toltalt mærkeligt. Jeg orker ingenting. Måske skulle vi sende gode tanker til hinanden. Jeg starter nu - god bedring.

    SvarSlet
  6. Åh din lille stakkel!
    Rigtig god bedring !

    SvarSlet
  7. Rigtig god bedring til dig og de bedste tanker herfra.Blev selv for et par år siden hastekørt babu med falck grundet et volsom galdestensanfald men 7 9 13 har ikke haft flere siden men ved hvor smertefuld det er.Dejlig du har din datter til at passe dig her i de første svære dage.Vedr blogtræf GLÆDER mig og nu må du endelig sige hvis der er noget vi kan hjælpe med.Det er jeg helt sikker på vi alle vil.STORT Kram Else

    SvarSlet
  8. Hej Marlene

    God bedring og kom lige på højkant i en fart, så du er frisk til på mandag.
    Marianne og jeg kommer ved 9.30 tiden, glæder mig max...

    God onsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  9. Åh din stakkel - håber det går fremad, og husk nu at tænke på dig selv før blogtræf - selv om jeg MEGA gerne vil besøge dig - så SKAL du være god ved dig selv først og fremmest.
    jeg tager som sagt på tøsetur til stettin i morgen tidlig - og er først hjemme igen søndag aften, men jeg tjekker lige mailen inden jeg kører mandag formiddag.
    Jeg ved godt nok ikke hvor du bor, men regner med du skriver.

    Mange kram og god bedring fra Jo

    SvarSlet
  10. God bedring. Lyder spændende med jeres blog-træf. Håber du kommer dig hurtigt og at I får en hyggelig dag :-)

    SvarSlet
  11. Rigtig god bedring jeg håber at du hurtigt får det bedre. Du slipper da for de grimme og irriterende galdestens anfald, det er da en positiv ting.

    SvarSlet
  12. Galdestens anfald - uha, dem har jeg også haft, men heldigvis opføre galden sig pænt fortiden ☺

    Jeg håber du bliver frisk til på mandag - ellers udsætter du blogtræf! og husk vi hjælpes ad ♥

    God bedring

    SvarSlet
  13. Rigtig god bedring! Sikke da en omgang!
    Jeg skrev i går at jeg gerne vil være med til dit blogtræf, og det vil jeg stadig, men jeg har ikke mulighed for det på en hverdag... Så hvis I på et tidspunkt finder en anden dag, vil jeg rigtig gerne med:-)
    I må have en hyggelig dag,hvis du da bliver frisk nok...
    Kh Inger Lise

    SvarSlet
  14. hej Sødde
    ja det var virkelig et luksusophold du var kommet på i går.... desværre varer det jo ikke ved....eller heldigvis for hvis man ikke er syg når man ankommer så er man det da ihvertfald når man skal hjem igen ... øv øv med øv på men godt du har Cirke....
    Husk nu pas på dig selv og hvis du IKKE er frisk senere på ugen så kan træffetudsættes og det vil alle kunne forstå selvom vi glæder os viiillldt
    kram ♥

    godt fingrene på tasterne ikke fejler noget hihi
    husk nu tænk i disse dage kun på dig selv ♥

    SvarSlet
  15. Tusind tak alle sammen for Jeres meget søde kommentarer, det glæder og varmer meget!!!

    Jeg har kunne være oppe det meste af eftermiddagen, så jeg føler det går langsomt fremad, døjer desværre bare meget af kvalme :-(.

    Inger Lise: Kunne du ikke være med til kl. 12 ca.?? Det må du meget gerne. Vil være rigtig hyggeligt.

    Stort kram

    Marlene

    SvarSlet
  16. Pyh sikke en omgang og godt at du er på denne side af operationen. Rigtig god bedring.

    Kh Mette

    SvarSlet
  17. Holda da op en omgang du har fået der...pyha. Sender dig mine god bedring engle;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  18. Kære du, ønsker dig rigtig god bedring og håber at du på nuværende tidspkt. er ved at komme over smerterne.

    Lækkert mad, men synd at du skulle nyde dem med så meget smerte.

    Jeg har selv været syg hele ugen så har først læst det nu.

    Ønsker dig også en rigtig god mandag med blogtræf sammen med alle de søde piger.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.