lørdag den 28. maj 2011

Er bare så rørt.

Hanne skrev til mig i starten af ugen, at hun da gerne ville sende mig lidt stof hvis jeg manglede til patchwork.

Det ville jeg vildt gerne have, og se lige hvad posten kom med idag!!!


 Den sødeste notesbog i patchwork, er bare vild med den. Den skal følge mig i min taske fremover.

 Det sødeste kort, men en varm og dejlig hilsen

 Selv tapen på pakken er bare super sjov og sød.
 Hele den stak patchworkstof
Lagt ovenpå hinanden fylder det bare så meget.

Hvor er jeg glad, rørt og enormt lykkelig og beæret. Tænk at nogle som slet ikke ikke kender mig er så søde.
Det varmer helt langt ind i hjertet, og gør en ellers træls tid god og varm.

Tusind tusind tak Hanne. Hvor ville det have været kanon hvis du ikke havde boet så langt væk så du kunne have deltaget på mandag.

Det største kram til Hanne, dagens og min helt!!

11 kommentarer:

  1. Super skønt, når der kommer små dejlige overraskelser :)


    Mads
    http://y-1.dk/

    SvarSlet
  2. Hej Marlene.

    Hold da op en dejlig pakke du der har fået - jeg er da bare så imponeret.

    Jeg glæder mig til at se dig den 15 juni.

    Knus

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå, at du blev glad - Det er så fantastisk med den hjælpsomhed og velvilje man møder her i blogland:)

    SvarSlet
  4. Sikken en fantastisk pakke at få - man kan da ikke anden end elsker Blog-land, kan man vel????
    Jeg tror da vi er nogle stykker der glæder os til at se, hvad det bliver til.

    Rigtig god lørdag aften.
    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  5. Hej Sødde

    Du har om nogen fortjent at blive forkælet.... og især lige nu ...
    gid man "kendte" Hanne :) Så ville jeg også ønske mig så lækker en pakke ....glæder mig til at se med fingrene i morgen :)

    SvarSlet
  6. Det er da bare så skønt.. bare det at andre tænker på en.. Og vi kan deles om vores fælles passion - og hjælpe på kryds og tværs.. Respekt for det.. Kan godt forstå at du blev glad:0)

    SvarSlet
  7. Det må jeg nok sige, du er da lidt forkælet, men flot er stoffet bestemt også.

    SvarSlet
  8. Hvor er det dejligt at du kan bruge det.
    Kh hanne

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.