fredag den 29. juli 2011

Jeg er tilbage!!!

Kære alle søde bloglæsere.

Jeg er tilbage efter ferie!!

Ja, jeg kunne godt have fortalt, at jeg ville være væk i 3 uger, men da vi (familien og jeg) har haft indbrud 5 gange før, så bliver man lidt panisk!! Man gør alt for det ikke sker igen. (Dobbelt låse på alle døre, indbrudssikre vinduer, og tilsidst alarm)
Hver gang er det sket i vores ferie - 4 gange i sommerferien, og 1 gang i en forårsferien.

Denne gang kom vi hjem uden indbrud - jubiii. Selvom jeg vågnede midt i ferien og virkelig var sikker på, at nu ringede min tlf. med besked om indbrud. Heldigvis ikke her, og naboerne har jeg endnu ikke talt med, da vi kom hjem i nat.

Jeg indrømmer jeg er lidt tyndhudet i den forbindelse (også i den forbindelse!!)

MEN.... vi har haft en dejlig ferie, og jeg skal nok lægge en masse billeder ind, så I kan se hvor jeg har været og hvad jeg har oplevet.

Jeg vil også komme rundt på alle I andres skønne blogge igen og læse, se og kommentere.

Jeg skal bare lige..... pakke ud, vaske, gøre camper rent, ordne have, hænge op, lægge sammen, købe ind, have hunden hjem igen osv osv. Men så er jeg helt tilbage!!

Rigtig god fredag.

13 kommentarer:

  1. VELKOMMEN hjem søde du har været savnet her i blogland :-) Og dejlig at høre ingen uventet gæster har været på besøg.Glæder mig til at se dejlige ferie billeder.Her har vi ferien tilgode til den 5 aug :-)
    Kram Else

    SvarSlet
  2. Uha, det er da væmmeligt at skulle gå rundt og være bange for! Faktisk har jeg tit undret mig over at folk annoncerede deres ferie, det turde jeg ikke gøre, og man kan faktisk lægge indlæg som først vises senere! Så kan det se ud som om man er hjemme stadig!

    SvarSlet
  3. Et bienvenue. Håber i har haft en rigtig dejlig ferie, og at du har nydt livet sammen med din familie, det fortjener du virkelig.
    Glæder mig så meget til at se dine feriebilleder, jeg elsker at lade mig rive med af skønne ferieminder.

    Mange knuser fra Jo

    SvarSlet
  4. Kære Marlene
    Velkommen hjem fra det franske osv...
    Håber vejret har været med Jer, da vi kun har haft enkelte gode dage... August vejret må gerne vise sig fra sin pæne side..
    Håber vi ses snart...
    God Fredag / RikkeBo

    SvarSlet
  5. Dejligt du er hjemme igen og uden nogen traumatisk oplevelse med indbrud. Jeg tror du har knækket skæbnen hvad indbrug angår, så det bliver positivt for dig at rejse ud igen. Venter spændt på dine nye kreative ideer. De er så inspirerende....

    SvarSlet
  6. Velkommen hjem og tilbage i blogland. Kan godt forstå din tavshed - det må være ubehageligt.

    SvarSlet
  7. Jamen velkommen hjem fra ferie så. Det ER bestemt skrækkeligt med indbrud. Vi har så kun prøvet det en enkelt gang, men det er ubeskriveligt rædsom følelse. Godt at ferien var god, og godt at der ikke var sket noget derhjemme.

    SvarSlet
  8. Hej Marlene!
    Velkommen tilbage :-) dejligt at høre du har haft en god ferie.
    Knus.

    SvarSlet
  9. Velkommen hjem. Du har også været savnet af mig her i blog land. Det må du så rette op på.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. Velkommen hjem fra ferie. Jeg håber at den har været skøn. Dejligt at alt var iorden da I kom hjem. Det er rigtig ubehageligt at opleve indbrud. Det har vi også prøvet for år tilbage efter en julefrokost. Det er en rigtig træls oplevelse.

    Kh Mette

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.