fredag den 1. juli 2011

Hvor skal jeg starte??

Jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte på, at fortælle om alle de dejlige oplevelser jeg har haft de sidste 4 dage!!

Prøver at begynde med begyndelsen.

Mandag drog Marianne og jeg mod Silkeborg, hvor vi skulle bo de næste 4 dage sammen i Camperen.

Rigtig mange planer havde vi for de 4 dage, faktisk alt for mange, for vi viste godt at det ville vi ikke kunne nå - desværre.

Første plan mandag var at besøge Hannes, sikke en FED patchworkbutik, og sikke sød Hanne er!! Så hjælpsom, serviceminded og sjov. Super fede stoffer har hun også, skønne farver! Der blev købt en del!!!!



Planen er to tasker af det her stof, så det er bare om at komme igang!!

Dagen endte med lækkere Sandwich.


Her bygger Marianne på sin sandwich.

Tirsdag stod den på shopping, shopping, shopping!!


Nå ja og lige en tallerken Nachos til deling.


Og en dejlig sejltur med Rylen.








En super varm dag, hvor især jeg svedte vildt!! Men som den søde Marianne siger: "De fede må svede". Ja, jeg holder stadig lige meget af Marianne også efter den udmelding ;-). Tro mig jeg svedte!!!

Dagen endte med endnu et godt måltid!!




Onsdag: Den dag havde jeg virkelig set frem til!!

Først lavede Marianne dog lige en smoothies til os.



Endelig blev kl. 10.00 og vi skulle til Blogtræf hos Hanne. Vi skulle starte med et rundstykke, lidt frokost Skulle vi også have, men at vi først gik hjem et sted mellem 19 og 20 igen, tror jeg ikke hun havde forstillet sig!!
En mere hyggelig dag skal man virkelig lede længe efter.
Der blev snakket, spist, snakket, syslet, snakket, grinet, snakket, spist, syslet, grinet, snakket. Jeg tror bare billederne skal tale for sig selv.






En skøn cykeltur blev det til hjem fra Hanne.




Torsdag: Sidste dag på en dejlig mini ferie.

Der skulle pakkes sammen, der skulle besøges endnu en fed stofbutik, hentes trætte volley børn i Ikast, og så skulle der tages afsked med Marianne. 4 skønne dage blev det til, som vi er enige om skal blive til en tradition. Det skal simpelthen gøres igen!!

Hos Pia blev det meste af dette stof købt, resten fandt jeg i Ikast.

16 kommentarer:

  1. For f....søren da en FED ferie ....
    men hvor er alle morgennaturbillederne henne Putte :o) ...
    ej... de fede MÅ svede og jeg har altså også svedt søde :o) (men måske knap så meget som dig)
    helt fantastisk tur som vil blive husket :o) ... vi må hellere begynde at spare op til næste tur .. :o)
    kram ♥ og go weekend

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå det skal være en fast tradition, det ser da bare for hyggeligt ud.
    Men i har da heller ikke ligget på den lade side kan jeg se, pengepungen har da været på overarbejde, måske Mariannes forslag ikke er af vejen, med at starte opsparingen allerede nu :o)
    God, og sikkert også tiltrænge weekend oven på sådan en tur, kram

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem Marlene
    Super tur I har haft.
    Det er i orden at svede på den varmeste dag. Måske du havde for meget tøj på....
    Godt I turde springe ud som stofhandlere; men måske I skulle begynde at spare op allerede nu, hvis I skal afsted til næste år....
    God fredag / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Hold da op. Der er blevet puttet noget i dagene. Det ser rigtig dejligt ud. Det ser ud som om glæden er vendt tilbage til dig.

    SvarSlet
  5. Nøøj, hvor har i hygget jer ;)
    Dejligt, de dage kan i leve længe på.

    Yt

    SvarSlet
  6. Sikke en ferie i to tvillinger har haft,kan godt forstå den skal gentages.Forsat rigtig god sommer til dig og familien.Knus Else

    SvarSlet
  7. Nauhh hvor har i hygget;) Det kommer i sikkert til at leve længe på,god til jer;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Jeg er slet ikke det mindste misundelig...
    Overhovedet ikke !!!

    SvarSlet
  9. Hej Marlene.
    Det var SÅ dejligt at møde jer. Den bedste dag jeg har haft længe. Går stadig og småsmiler/griner over hvor hyggeligt det var. Godt vi snart skal ses igen.
    God weekend.
    Kh hanne

    SvarSlet
  10. MarIanne: Du ved godt der sov jeg sødt!!

    Jo: pengepungen er helt tom, der skal spares sammen til næste gang.

    Rikke: Man kan altså ikke nå nøgen rundt vel?? :-)

    Susanne: Jeg har fået det bedre, det er dejligt.

    Yt: Du kan tro vi kan leve længe på det.

    Else: Tusind tak.

    Miri: Du må ikke lyve ;-). Vi tænkte meget på dig. Hjælper det ikke lidt??

    Hyggelige Hanne: Det var virkelig en god dag. Jeg mindes den også med stor glæde og glæder mig til vi skal ses igen.

    SvarSlet
  11. Jeg vil også på sådan en tur!!!

    SvarSlet
  12. Dejlig tur lyder det til ♥♥

    SvarSlet
  13. Hej nye blogvenner...
    Ja det var rigtig hyggeligt at have besøg af jer og hilse på jer... jeg glæder mig allerede til næste gang i kommer - så langt er der jo heller ikke fra Fyns land... smiler...
    Og tak for de meget søde ord.
    På gensyn
    Hilsen Hanne
    www.Hannesblog.dk

    SvarSlet
  14. Sut og hut her :-) Hi hi..
    Hej Marlene.
    Tak for den dejlige dag hos Hanne i onsdags.. Super at mødes med ligesindede :-)
    Har allerede købt mig fattig i lækre stoffer og er i gang med at sy nye bokse, efter jeres henvisning, men har ikke fået købt thermolam, så mine må nøjes med volumenvlies til jeg får fyldt kontoen op igen ;-)
    Håber snart at ses igen. Om ikke andet så i august :-)

    Kram Gitte

    SvarSlet
  15. Sikken en fed tur I har haft, og alt det I har nået ;-)
    Inger

    SvarSlet
  16. Sikken en fed tur I har haft, og alt det I har nået ;-)
    Inger

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.