fredag den 9. august 2019

Stikkede karklude

Dette er lavet som arkiv for mig selv, for jeg kan finde rundt i opskrifterne på de klude jeg har strikket.




Jeg har strikket denne klud i Drops Loves You 8.
Pindestr. er 3,5

Slå 60 masker op og strik 6 pinde ret.
De yderste 3 masker til start og slut er ret på alle pinde.

Mønster:

1. pind - 3 r - 2 vr, 2 r - slut med 3 ret
2. pind - 3 r - 2 r, 2 vr - slut med 3 ret
3-4 pind strikkes ret.

De 4 pinde består mønstret af når du synes de klud er firkantet slutter du af med 6 pinde ret.

2 kommentarer:

  1. Nu er jeg nybegynder i strikning. Vil gerne strikke et gæstehåndklæde i dette mønstre. Så jeg kunne godt tænke at høre hvad mønstret er deligt med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej 7 tastede forkert

      Slet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.