søndag den 25. august 2019

strikkede klude

Datteren er så vild med mine strikkede klude og har også fået en del, men så kom hun at hun også gerne ville have nogle rengøringsklude, men de skulle være lidt større.

Hvordan ser man lige hurtigt forskel på dem man bruger i køkken og dem man gør rent med også på badeværelset?

Jeg havde en masse små rester af love you fra Drops, så dem lavede jeg den første klud af.


Pind str. 3,5

Slå 70 masker op og strik alle pinde ret, skift garn efterhånden som der ikke er mere på det nøgle du har gang i.

Hun blev mega glad, så jeg kan roligt strikke nogle flere.
De 70 masker i Love You gjorde lige den blev det større, nåede desværre ikke at måle den før hun hentede den :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.