søndag den 3. juli 2011

Nye tasker.

Vejret har virkelig ikke været godt idag. Faktisk rigtig mørkt og trist, hvilket omgående kan mærkes på humøret.

Krea-værelset måtte i brug, det plejer at hjælpe lidt.

Inden Silkeborgturen, havde Marianne og jeg købt noget stof til tasker, (ens tasker). I silkeborg blev det klippet og nu er tasken syet.



Mønstret er et Melly & Me og stoffet er fra Stof & Stil.

Blev så vild med den at jeg straks lavede endnu en, bare i mindre udgave.


Denne her er mere i håndtaske størrelse.

Købte også stof ved Hannes og der er klippet til endnu en taske, mon ikke den bliver syet i morgen.

Noget af dagen er også brugt til at forkæle familien med nye retter.

Købte denne bog i sidste uge, og den kan varmt anbefales, den er fuld af lækre opskrifter.

8 kommentarer:

  1. Det er godt, du ved, hvad der skal til, for at få humøret op.

    SvarSlet
  2. hej Twin :o)
    synes til forveksling den øverste ligner.... hihi

    jeg tror det bliver sommertasken fra nu ....den er viiildt lækker

    det er 2 eren også .... synes slet ikke jeg kan huske du købte disse stoffer.... hihi ....

    "kogebogen" ligger også fremme her
    -skal helt sikkert prøve opskrifter a'


    håber på en søndag med noget bedre vejr
    kram♥

    SvarSlet
  3. Så flittig du er ;)
    Fine tasker du har syet.

    Yt

    SvarSlet
  4. De er godt nok flotte dine tasker, det er da utroligt alt det du har nået, det har vist gjort godt med en miniferie.

    Jeg kan godt se dig svanse rundt med dine nye tasker i det Franske :o)

    SvarSlet
  5. Er fuldstændig vild med dine tasker.

    SvarSlet
  6. Hej Marlene.
    De er SÅ flotte - dine tasker. Ligner sådan nogen man øjeblikkelig "flytter ind i". Og jeg ved hvad jeg snakker om, for jeg er "Taskoman".....(smil)
    En tur i krearummet på en "efterårsdag" kan også få mit humør til at stige et par grader.
    Håber du får en dejlig søndag.
    Kram Hanne

    SvarSlet
  7. Wauuuu Marlene.Den model er da super.Jeg må da bestem eje en :-)))
    Mig som er vild med tasker.Sikke du får noget for hånden i denne tid.Dejlig du har fået det godt igen og humøret er kommet op.Håber snart vi ses søde.Kram Else

    SvarSlet
  8. kom lige til at kigge dine tasker igen, jeg er da helt vild med taske nummer to, sikke nogle herlige glade farver - misundelig, nej ikke mig!!!!

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.