søndag den 31. juli 2011

Ferie.

Her kommer så de første af vores feriebilleder.

Måske nogen kan gætte hvor vi er her??


Første stop for natten, i et smuk havn, hvor vi fik lov at sige godnat til solen og udsigt til en flot blå himmel.

Næste dag ved vores bestemmelsessted for de første dage, hvor vi længe stod og betragtede sluserne.



Gik en tur langt vandet ind mod byen og så var der sørme lige markedsdage med gøgl og cirkus. Hvor heldig kan vi være??





Cirkepigen hygger med at fodre hønsene som gik rundt på campingpladsen.


Et par strandbilleder, er der ikke skønt??



Helt lige huse kan de ikke bygge der hvor vi er.


Mon du har gættet hvor vi opholder os??

Efter 3 dage kører vi videre og de billeder får du så i morgen.
God søndag.

10 kommentarer:

  1. Det ser ud til, at I har haft en virkelig fantastisk tur. I har tilsyneladende også være meget heldige med vejret. Fantastiske billeder. Knus

    SvarSlet
  2. Flotte billeder. Jeg har ændret min blog til, at kun inviterede kan læse den. Jeg vil meget gerne invitere dig, så hvis du stadig har lyst til at følge mig, vil du så ikke nok sende en mail på Marianne.helstrup@tdcadsl.dk
    Hilsen Marianne

    SvarSlet
  3. Stellas Univers: Ja her havde vi godt vejr, men lige som i Danmark har vejret ikke været med os. Desværre.

    By Marianne: Har straks sendt dig en mail. Tænk ikke at kunne følge din blog, uha uha, tør slet ikke tænke tanken.

    SvarSlet
  4. Nøjj hvor er det dejligt at der er livstegn fra dig igen.
    Jeg har en fornemmelse af at i nok er i Holland, måske Rotterdam, eller en anden by ud mod Nordsøen.

    Knuser fra Jo

    SvarSlet
  5. dejlige billeder - men gætte det kan jeg ikke.. Håber du fortæller det snart:0)
    KH Iben..

    SvarSlet
  6. Hej sødde
    Det havde du nok ikke regnet med :0) ....
    Sidder stadig på hotellet ( lobbyen med frit internet hmm ) har lige tjekket ud og venter på bussen til lufthavnen .... Satser på at lande i DK ca 20.30 i aften :0) ....
    Fantastiske billeder fra 1. Stop :0)
    Stort savner dig kram

    SvarSlet
  7. Mit gæt går på Holland,
    og dog ;))

    Fine billeder du har taget.

    Knus yt

    SvarSlet
  8. Mit gæt går på Belgien

    men det er sikkert forkert :s.

    Det vigtigste er nu også at I nyder jeres ferie.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  9. Hold op nogle skønne billeder, en fornøjelse at læse din blog

    Hilsen Dorthe

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.