fredag den 7. januar 2011

Cafe latte.

Efter jeg er blevet blogger (hvis det hedder det). Elsker jeg simpelthen når mand og børn er gået af sted om morgen, så lave mig en kop cafe latte og så tænde computeren og læse de utrolig spændene, søde, inspirerende blog.

Jeg kan mærke hvordan jeg falder helt ned, bliver rolig og klar til endnu en dag og klar til at møde på arbejde lidt senere.

Desværre har jeg nu i mange dage gået med migræne og hovedpine, hvilket har forstyret mit syn temmelig meget så det at læse de forskellige blog har ikke været nemt, men jeg har kæmpet og cafe latten, den kan heldigvis nemt drikkes selv med migræne.

I morges var der så ikke mere mælk, det er virkelig det værste mine dejlige børn og mand kan gøre ved mig. Selv kan jeg ikke lide ren mælk, så jeg bruger kun disse 2 dl. om dagen. Men min Helt kørte til bageren og købte en liter og nu kan jeg igen sidde i ro og mag og nyde min cafe latte og læse de forskellige blog.

Den første blog jeg læste idag er Ane's, en super super sød pige, kender hende lidt for min datter spiller volley ball med hende. Hun er både en dygtig volley spiller og så skriver hun rigtig sødt og filosofisk på sin blog, bliver helt glad når jeg læser den. Hun har så mange dejlige tanker.
Synes I skulle kigge forbi hende: http://ane-svane.dk/

Rigtig god fredag derude i landet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.