onsdag den 26. januar 2011

Anderledes pizza

I dag fik fam. pizza til aftensmad, men efter at have diskuteret om de kunne lide kyllingebryst i skiver (pålæg) på madpakke eller ej, skulle det bruges og jeg fik ideen til at prøve lidt andet.

Jeg lavede en pizzadej som jeg plejer, men på den ene pizza udnyttede jeg mine rester. I stedet for tomatsovs, smurte jeg en rest bearnaise sovs på bunden og derefter kyllingbryst i skiver, rå løgringe, snack peber i skiver og en rest brie.

Sådan så pizzaen ud inden den kom i ovnen

Her er den så kommet ud af ovnen og der er allerede spist et godt stykke.
Det smagte faktisk rigtig rigtig godt og ikke sidste gang jeg bruger bearnaise sovs på en pizza.

Til de gode pizzaer fik vi også lige en god salat.

 
Måske du kan bruge min ide.

3 kommentarer:

  1. Den pizza ser altså vildt godt ud. Det må jeg gøre efter.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  2. Den ser god ud. Rigtig god idé.

    Kh Randi♥

    SvarSlet
  3. Hjemme hos os bruger vi næsten altid rester til vores pizza, de bliver altid gode og så er det en rigtig god mulighed for at udnytte sine rester, ;)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.