mandag den 10. januar 2011

Jeg er igen på stoffer

Ja, ikke de hårde, men de bløde stoffer, dem vi kan syr ting og sager af.

I weekenden var min datter og jeg ude og købe en del stof. De fleste i Stof og Stil, da de simpelthen er de billigste.


Nu bobler mit hoved jo med ideer, som bare skal laves. Flisplaid med blomster, en hæklet pude, uglepuder, osv. osv.

Jeg er også gået lidt igang. Foreløbig er jeg ved at klippe det ene stykke stof op i en lang strimmel, som jeg lavet til et nøgle og så ellers skal hækle af. Men hold op det er hårdt at klippe 2 x 1,5 meter op i strimmel.
Jeg hækler også på livet løs, masser af blomster til plaiden. Skal nok lige huske at tage billede af den også.



2 kommentarer:

  1. Der skal nok komme en masse godt ud af det stof;0) Det er både godt og skidt at jeg ikke bor i nærheden af en stof og stil.
    Hvad er det for noget stof du er ved at klippe i strimler?

    SvarSlet
  2. Ja det kan godt være lidt småfarligt at komme i stof og stil. Hold mig på måtten sidst jeg var derinde, men plejer at komme hjem men meget mere end det jeg lige er kørt efter :-)
    Glæder mig til at se resultatet af al det stof :-)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.