tirsdag den 7. december 2010

Strikkecafe

Er lige kommet hjem fra strikkecafe ved AllerupStrik. Her mødes vi nogle dejlige tøser ca. en gang om måneden og strikker, snakker, drikker kaffe/the, snakker, spiser Anne Mettes hjemmelavede kage, snakker og strikker.

Denne gang havde Louise taget med så hun lavede Chai Chino til os. Det smagte rigtig dejligt.

Anne Mette som har AllerupStrik og Antik, havde lavet disse søde juletræer, som jeg straks også købte garn til. Mine skal I nok få at se en af dagene, men indtil da får I lige lov at se Anne Mettes.




Louise havde taget noget filtet med hun havde lavet siden sidst, det skal I også se:



Mange kreative ting bliver der lavet, og så nåede jeg slet ikke at tage billede af den søde vest Gunvor havde strikket til sin datter, og den pullover som Pernille strikker til sin kæreste osv. osv.

Her bliver der så strikket og spist kage. Har du lyst til at være med så kig ind på: http://www.allerupstrik.dk/ Der kan du se hvornår vi næste gang mødes og det kunne være hyggeligt hvis også du kom.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.