lørdag den 4. december 2010

Julepynt vi ikke kan holde jul uden.

Her i huset er der nogle ting som altid skal op, jul efter jul, andet får lov at blive i julekassen et år mere eller flere.

Hver år har vi helt sikkert denne søde nissefar oppe, og det er simpelthen ikke jul før han hænger på sin plads.
Det er noget af det første sådan dyrere julepynt min mand og jeg købte sammen og vi er stadig lige vild med denne nissefar.

Faktisk har jeg det sådan med denne søde nissefar at når jeg sidder i min stol og kigger på ham, er jeg sommetider i tvivl om han ikke lige blinkede til mig ;-). Tror helt bestemt han nogle gange gør det.

Senere har vi også købt disse søde snemænd og de er også altid fremme.

Faktisk tror jeg heller aldrig vi holder en jul uden vi har mindst en amaryllis.
Hvad julepynt holder du mest af?? Hvad har du helt sikkert fremme hver jul??
Skriv gerne og fortæl det.

1 kommentar:

  1. Sådan....

    Forstår godt det er svært uden ham.. Han er jo helt fantastisk... Sikke en farve han har...

    Er da også vild med dine snemænd.. de ser helt hjemmelavede ud.. skønne er de..

    Lone

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.