fredag den 31. december 2010

Godt nytår!!

De seneste dage har jeg været totalt tappet for energi, ikke at jeg ikke har flere ideer til hvad jeg nu skal kaste mig over af sysler, men kroppen har ikke ville udføre noget som helst - øv øv øv.

Håber at jeg imorgen 1. januar får en ny omgang energi og helst til hele året - fnis.
For ideerne er der, jeg skal: hækle cup cake, strikke med tørklæde færdigt, strikke min cardigan færdig, lave hus og tre kløver i sølv, sy noget nyt pænt undertøj, strikke sød hue til Cirkepigen med stor blomst på og..... Ja, der er da ideer nok til januar ;-) Eller måske også februar og så kommer ideerne helt sikkert væltene igen mon ikke??

Jeg fik nu lavet en nytårsdekoration og med den vil jeg ønske Jer alle et rigtig godt nytår og med håbet om at det både må blive lykkebringende og kreativt.

1 kommentar:

  1. Hejsa! Og godt nytår. Tak for din hilsen hos mig - dejligt at du kiggede forbi.

    Kh. Mette

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.