søndag den 12. december 2010

Ro ro ro

Nogle dage trænger man for ro, og sådan en dag har jeg haft idag.

Der er bare lige det at når jeg skal slappe af skal jeg helst have noget i mine hænder, så fordyber jeg mig og der falder ro på.

Idag har jeg strikket endnu flere juletræer, flettet stjerner, lavet julekort og bagt lidt småkager. Ren afslapning for mig.

Faktisk synes jeg det er rigtig sjovt at flette med hele 12 strimler og resultatet kan jeg også rigtig godt lide.

Jeg har dog også lavet nogle af de mere alm. stjerner, og vil nok lave lidt flere som derefter skal på en gren og hænges op.


1 kommentar:

  1. Sikke da en skøn blog;)
    Du skulle vel ikke have en opskrift på den store stjerne? Min er desværre blevet væk.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.