tirsdag den 28. december 2010

DIY Haribo i ørene ;-)

Jeg har lavet dem før og derfor havde jeg dem på i dag, og aldrig har jeg fået så mange sjove kommentare, selv mændene lagde mærke til mine øreringe.

Nå, nu til hvordan man gør:

Køb de små poser Haribo poser til 2 kr. (Jeg købte en stor pose med små poser indeni)


Hiv dem forsigtigt fra hinanden og tag slikket ud, eller klip dem op.



Sæt dem i ovnen (200 grader)

Og nu kommer det sjove!!!

De krymper!!!

Når du har taget dem ud og de er kolde laver du et lille hul i dem, med en hultang og derefter sætter du dem på ørebøjler.





Et sæt ørebøjler er nok, du kan jo bare skifte dem ud på bøjlen efter hvad farve du vil have på.

Rigtig god fornøjelse!!!

8 kommentarer:

  1. God ide!!!
    Nu har jeg en glimragende undskyldning til at købe masser af slik, for man skal jo have flere sæt at skifte imellem, ikke?

    Det kunne også være en ret sjov aktivitet for halvstore piger med huller i ørerne...
    Så tak for tippet og ha' en skøn aften ;-)

    SvarSlet
  2. Jo man skal have dem i alle farver!!! Den ældste af din tøseflok har set dem i dag og de faldt i god jord!!!!

    Du kan købe rimelig billige ørebøjler ved: http://www.vinston-design.dk/shop/frontpage.html

    Der får du dem i rigtig sølv, og det synes jeg er bedst!!

    De små i tøseflokken vil elske at se dem krympe!!

    God fornøjelse

    Marlene

    SvarSlet
  3. Meget fine, Marlene! Rigtig sjov form for "krympeplast" du har benyttet :). Synes bestemt også du skulle kaste dig ud i det almindelige krympeplast. Der er utallige muligheder - vil i hvert fald selv eksperimentere mere med det.
    Også godt nytår til dig herfra.

    Maria

    SvarSlet
  4. Det ser super sjovt ud. Jeg har en 15 årig tøs ved siden af mig, der er meget klar til at prøve.

    Spændende blog du har, den glæder jeg mig til at følge

    SvarSlet
  5. ej...hvor sjovt!! Det må jeg prøve :)

    SvarSlet
  6. Har set en dem i ørene på en i Føtex.. Men kunne ikke lide at spørge hvor hun havde dem fra ...

    Synes de er vildt fede, så de skal helt klart prøves !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  7. Sønnen og mig vi lavede en hals smykke af en haribo pose på samme måde og det vagte meget opsyn i hans BH :D

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.