søndag den 5. december 2010

Søde nemme øreringe af stjerner.

Disse øreringe lavede jeg faktisk sidste år, men jeg tror bestemt de skal udvides med et par eller to mere i år.


Faktisk er de super nemme at lave.
Find noget sødt gavebånd du synes lige vil passe til dine nye øreringe (måske du skal klippe det lidt smallere).
Flet en stjerne men kun på den ene side, og lim derefter ørestikkeren bagpå.
Nu er de klar til at bruge.
Lav gerne flere, jeg er sikker på dine veninder, mor, søster, moster osv. vil blive rigtig glad for at få et par.

4 kommentarer:

  1. Jeg må bare lige sige: Det er da helt vild genialt... Jeg laver nogle i eftermiddag... det er sikker og vist..

    Hvor bredt bånd har du ca. brugt.. Jeg kan jo bare prøve mig frem, men ville lige spørge..

    Lone

    SvarSlet
  2. Lone: Båndet er 1 cm i bredden men jeg har klippet det op, så jeg kun laver dem af 0,5 cm, så bliver de lige tilpas til ørene.

    Dejligt du kan bruge tippet.

    Marlene

    SvarSlet
  3. De er rigtig søde. God idé.
    By MARIANNE

    SvarSlet
  4. Meget søde øreringe og jeg har fået et par og når jeg har dem på, bliver de beundret meget

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.