søndag den 26. juni 2011

Lidt har jeg da fået lavet.

Efter at humøret steg et par grader, fik jeg også lidt mere energi.

Så de shorts jeg havde klippet sidste weekend.



Er nu syet og klar til at blive brugt hele sommeren.
Er lidt smarte, de er uden lynlås, åbnes ved knapperne. Smart for dem som har forbi med lynlåse.


Manden min og jeg er alene hjemme, børnene er sendt af sted på volley lejre næsten hele ugen.

Derfor tog vi et smut syd på (Svendborg) hvor vi spiste og sad nede ved havnen og nød det dejlige vejr.

På vej retur til bilen, gik jeg forbi disse døre.


Denne dør så lille at jeg ville skulle bukke mig MEGET for at komme ind af den.



10 kommentarer:

  1. såååå smukke døre :) og så fine shorts ....
    glæder mig til at se og "vudere" dem IRL ;o)
    kram♥

    SvarSlet
  2. Svendborg har smukke døre !

    SvarSlet
  3. Sikke nogen smukke døre! :-)
    - OG lækre shorts!

    SvarSlet
  4. De shorts er da godt nok flotte, godt de blev færdige, og klar til at blive luftet de næste dage.
    Måske vi snart skal udveksle lidt mønstre.
    Krammer fra mig

    SvarSlet
  5. Smarte shorts - lige nogen for mig uden lynlås (ti hi)
    Glæder mig til vi ses
    kh hanne

    SvarSlet
  6. Flotte shorts, og fine døre:0) Måske jeg også skulle prøve at kaste mig over et par shorts til mig selv!:).

    SvarSlet
  7. Hej. Hvor er det en skøn blog, du har. Du er da fantastisk med alle de dejlige ting, du laver. Håber, du har det bedre, men naturen kan gøre underværker på ens humør/tristhed.
    Du kan tro, at jeg vil besøge din dejlige blog ofte.
    God bedring fra Kirsten.

    SvarSlet
  8. Dejlig at humøret er steget et par grader. Det betyder så meget.
    Hvor er det et par søde shorts, jeg får desværre ikke rigtig syet mere.

    SvarSlet
  9. Smukke døre. Der er ikke noget som en smuk dør - Bare gå og nyde synet af dem ♫♪

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.