søndag den 19. juni 2011

Gave til svigermor.

Jeg syede meget af dagen igår. For idag skal vi til forsinket fødselsdag ved svigermor og svigerfar.

Svigermor har været vild med det net jeg for lang tid siden lavede til Cirkepigen, så jeg måtte igang.

Det blev til både net, toilettaske og kosmetikpung.




Den faste læser vil måske tænke, kan hun ikke lave andet?? Jo det kan jeg godt, men når nu der er så mange som gerne vil have sy-box som div. andre muligheder den også kan bruges til. Net er der også flere som spørger om jeg ikke vil sy til dem. Ja, så bliver det desværre det som i øjeblikket kommer igennem symaskinen, selvom jeg har stof liggende til en masse tøj til mig selv.
Men måske jeg også når det en dag.

God søndag derude.

7 kommentarer:

  1. Det er så flot det, du laver. Jeg vil kikke lidt nærmere på din blog.

    SvarSlet
  2. hej sveske
    hvor er det godt vi kan sms sammen :) ....
    super flotte sager svigermor skal begaves med.. håber hun bliver vildt glad ...ellers tager du det bare med retur ....
    kram og go fø's dag når tid er ....
    kram♥

    SvarSlet
  3. Heldige svigermor ;o)
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogen søde ting du har lavet til din svigermor. De gaver bliver hun helt sikker glad for - ellers er hun et skarn..
    Ha en dejlig dag
    kh hanne

    SvarSlet
  5. Nøjjjjjj - hvor ville jeg gerne være din svigermor, og have fødselsdag, jeg er også ret vild med dine tasker, ja, og alt det andet du laver.
    Håber du har haft en god weekend.

    Kram Jo

    SvarSlet
  6. Der er svigermor heldig ☺

    SvarSlet
  7. Lyder bekendt - jeg syr og syr og drømmer om punge og tunikaer og kort jeg skal lave, og det eneste der sker er at jeg laver flere syboxe! :)
    Lækker farve på dine!

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.