tirsdag den 21. juni 2011

Endnu et par forsøg

Siden jeg prøvede at lavetrekantede sybokse trekantede sybokse, har jeg tænkt meget over om jeg kunne lave dem på en anden måde, så de blev bedre.

Nu har jeg forsøgt mig igen.


Stadig ikke helt tilfreds, så prøvede igen.


Nu blev den perfekt, nå ja og lidt større blev den ved samme lejlighed.

Her er de så ved siden af hinanden.

Hvorfor er det så lige, at når man har været kreativ i nogle dage at ens krea-værelse skal se sådan her ud bagefter??




Nå jeg må igang med at rydde op, så der igen er plads til at være kreativ.

9 kommentarer:

  1. Smiler Marlene sådan et rod kender jeg alt for godt :-) Jeg er helt vil med de muffins super søde du kan bare det der.Glæder mig til på torsdag vi ses.Kram Else

    SvarSlet
  2. Fortvivl ikke - kun kreative genier behærsker kaos. De tasker er skønne. Jeg har længe tænkt over hvordan man sy trekant tasker, men har ikke luret det endnu.

    SvarSlet
  3. Hvor er dine trekant-bokse super søde...
    Altså det der rod kan jeg godt slå ti hi.
    Her er så rodet så det er helt pinligt. Men når jeg har ryddet op går der ca 1 dag, så er her ligeså rodet igen.
    Ha en dejlig aften
    KH hanne

    SvarSlet
  4. Altså, hvis ikke rummet så sådan ud efter et projekt, så var man jo ikke kreativ, men blot en ryddeopperfektionist... ikke sandt??? :o) Flotte flotte tasker du har fået lavet, dem begge!!! Syntes hele tiden der kommer nye ting fra dig, så produktiv du er, det er næsten ikke til at følge med :o)

    Rigtig god aften - og tur til Odense på torsdag :o)

    Kram fra Jill

    SvarSlet
  5. Godaften Marlene
    Rod er okay; mennn bare du kan finde rundt i det.. You are living in a box...
    Jeg glæder mig også til mit kreaværelse ser dagens lys.
    God Tirsdag / RikkeBo

    SvarSlet
  6. jeg har også siddet ved symaskinene i nogle dage, det kunne lige så godt være et billede fra mit krearum, rart at vide andre også kan det med "miljø".

    De ser meget fine ud de trekantede bokse, glæder mig til at se prototypen en dag, og måske lidt undervisning.

    Stor krammer fra Jo

    SvarSlet
  7. sødeste trekantblomst ....

    boksene er jo bare endnu finere IRL ... spændt på at se hvad de bliver fyldt op med :)

    synes du der roder ????... :o)
    håber jeg kan komme ind ad døren på torsdag :o)
    kram ♥

    SvarSlet
  8. Det er da ikke rod :0)
    Det er et kreativt miljø :0))

    Søde trekanter, minder mig om et " holdkæftbolsjer"

    SvarSlet
  9. Der SKAL være rodet når man er kreativ....det er derfor man skal have sit eget sted, så man bare kan lukke døren...skønne krea ting du fik kreeret :-)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.