onsdag den 8. juni 2011

En super mandag - en træt tirsdag

Marianne og jeg havde i mandags aftalt at vi ville til Storstaden igen. En aftale med Miri havde vi også. Hold op vi glædede os til at se Miri, men vi skulle have tiden til at gå indtil vores aftale.

Derfor blev patchworkhuset besøgt:

Lidt købte jeg også, men ikke så meget som Marianne ;-) (første gang det vist er sket!!)

Vi købte nogle STORE sandwich og nød dem på Amager strand, mens vi kiggede på surferne.



Endelig var tiden kommet til stævnemøde. Der stod Miri i den sødeste grønne sommer kjole og lyste helt op i hele Lagkagehuset.


De største kager og den største latte blev købt og så gik snakken ellers. 

Men udenfor vinduet skete der noget vi ikke bare kunne overse - de smed "møbler ud".
Den klarede Marianne lige, efter jeg havde lovet at plads i bilen det var der.

Nu står denne store "kommode"skab i min carport og venter på jeg finder ud af helt præcis hvad jeg vil bruge det til og en næsten magen ved står ved Miri.


Det var en lang, skøn, varm, sjov, svedende, grinende, hyggelig dag. 
Tak til både Marianne og Miri for en super dag som der gerne må være mange flere af.

Tirsdag blev en stille og træt dag, men min ynglingsblomst blev klippet ind fra haven.


8 kommentarer:

  1. Hej sveske

    Ja det var den dejligste tur :) mødet med Miri blev det første af forhåbentlig mange :)
    Mht til stofkøb må du lige huske at jeg jo også købte til gave :) Hihi
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  2. Jeg nød også vores dag !!
    Og min kasse står nu i gangen og fylder det hele og mere til, indtil jeg finder pladsen, hvor den skal bo :-)

    SvarSlet
  3. Ihh hvor er jeg misundelig over ikke at have været med ;-)
    Men hyggeligt at se i har været forbi "min" strand :-)

    KH

    SvarSlet
  4. Det ser ud til at I har haft en rigtig dejlig tur. Det er sådan nogen man skal "samle" på - så har man mere overskud til at ta hul på "de dumme dage". Håber at mødet onsdag gik ok.
    Altså de kager der !!! jeg elsker kage og kunne spise det hver dag hvis ikke det var fordi....
    Jeg kan rigtigt godt li dit skab, det kan man bruge til mange skønne ting..
    KH Hanne

    SvarSlet
  5. Mmmmm Lagkagehuset har de bedste sandwich ever !...og nøøøj et fedt møbel I der fik fat i. Dejligt at høre om en skøn tøsetur :-)

    SvarSlet
  6. Hejsa Marlene ja her kan jeg da også sidde og blive helt misundelig over ikke at have deltaget i jeres helt kanone pige tur.Men kan da godt se man så skulle have haft en mini bus.Hvad med en lille tøse tur her i Odense centrum og et besøg hos Themsen i overgade de har nogen kanon kager .Kram Else

    SvarSlet
  7. Godaften Marlene
    Måske I skulle hente en flyttebil næste gang med alt det I får købt og klunset Jer til...:-)
    Jeg må finde tid til næste tur...
    Gode billeder af kite-surferne, de er bare vildt seje..
    God Onsdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
  8. Hejsa søde Marlene....afventer svar fra Marianne men ja det kunne blive super hyggelig.vender lige tilbage med en dag for vi vil da have lidt solskin på sådan en dag.Kram og rigtig god dag Else

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.