tirsdag den 29. januar 2013

Baby!!

Nej det er ikke os her i familien som skal have en baby.

Det er tøj som er syet til udstilling ved den lokale garnpusher. Hun vil selv strikke nogle små bluser som passer til.


Hold op det var hyggeligt igen at sy sådan noget småt noget.

Dengang jeg ventede storedrengen syede jeg så vi burde have haft alt tøjet det første år, meeeeeen så kom drengen til verden 5 kg stor og 58 cm lang, og jeg kunne starte med at lægge de første måneders tøj væk ;-)
Derefter voksede han med så stor en fart at jeg kun havde tøj i ca. et halvt år. Måske man godt forstå når man i dag ser på knægten 18 år gammel og 2,05 meter høj ;-)

Da vi så fik lillepigen knap tre år efter havde jeg en lille sød kjole med på sygehuset hun skulle have på hjem, men men men sygeplejerskerne sagde at hvis jeg ikke tog kjolen af hende fik jeg hende ikke med hjem, så meget strammede kjolen, måske fordi hun var 5,4 kg tung og 57 cm lang.

Ak ja som tiden går, mange år er det siden, men hyggeligt var det at sy dette babytøj



2 kommentarer:

  1. Tihi....det var da sjovt med størrelsen på dine børn;) og hvor er det sødt tøj du har syet;)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Det er så sødt!
    Jeg har også syet ting til mit barnebarn hun aldrig fik på og er ved at gøre det samme for næste barnebarn, han kommer til verden til april, gad vide hvorfor man ikke kan være lidt fornuftig ;)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.