søndag den 11. september 2011

Hønefuld eller???

Nej nej det er hønen som er fuld!!

Altså fuld af vin!!!

Hønen skal gives som gave - gave til min far som fylder år på torsdag.

Jeg/vi købte mønstret til patchworktræf i Odense, med det formål at sy hønen til min far i fødselsdagsgave.

Må indrømme, at jeg efterfølgende har fortrudt det mange gange, for hold k... hvor har det drillet, faktisk tror jeg der er syet to!!! Alt er næsten syet to gange, fordi det har drillet, ikke er gjort rigtigt, eller ikke været ok.

I onsdags da Marianne var her, blev den syet færdig - tænkte hvis jeg havde godt selskab imens så gik det nok, og det gjorde det, for færdig blev den, og da den så fik ros af Marianne hjalp det meget på hele projektet.

Nu glæder jeg mig bare til at se hvad farmand siger til den.

8 kommentarer:

  1. Jamen søde Marlene som du dog kan - den er da så sød.
    Jeg har en efter samme princip, bare en pingvin.
    jeg er sikker på din far bliver rigtig glad for den, og pavestolt af sin datter.
    Kram

    SvarSlet
  2. hønefuld eller fuld høne hi hi ...
    helt rigtigt er det jo ..
    håber også din far bliver glad ...
    (især med det store stygge stykke arbejde der er lsgt i den :o)
    kram♥

    SvarSlet
  3. UHH super skøn blog du har - og hvor er den bare herlig din "pyllegok".
    Jeg er ny blooger og stødte tilfældigt på din blog - skynder mig at melde mig som fast læser.
    Kig endelig forbi hos mig ;-)

    SvarSlet
  4. Hold da op en høne...... Og den skal ikke en gang plukkes????
    Hvor er du dygtig. Det er så fantastisk hvad du får lavet og du giver så mange mennesker inspiration.
    Alle mine ansatte, jeg har 12 i øjeblikket, flokkes om computeren for at se hvad du nu har fundet på. Een er begyndt at sy patchwork, en anden laver perleting af hamaperler, een er begyndt at lave Tildaengle, så er der een der afprøver din hueopskrift (den med blomsten på siden til Cirkeline)alt sammen på grund af din blog. Derudover er der flere af mine ansatte der suser rundt i blogverdenen fordi de syntes der er så mange der er interessante, så der følger en del med, kan jeg se.
    Havde du en forventning om, at du skulle betyde så meget for andre mennesker, du ikke kender????
    Nej, vel?
    Du er super inspirerende og meget dygtig, hvilket er årsagen til de kigger ind til dig på din blog når de møder ind.
    Og hønen uden fjer, den er så skøn.
    Hav en dejlig mandag.
    Knus til dig Marlene!

    SvarSlet
  5. Hæhæ- hvor er den skøn :-)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.