fredag den 16. september 2011

Dagens farve: Lilla

Egentlig er lilla min ynglings farve, men da jeg skulle finde lilla ting i hjemmet fik jeg faktisk lidt svært ved det.

For et år siden var alt i stuen lilla, men så skiftede vi ud og nu er det grønt i den ene ende og rødt i den anden.

Nå men her er mine lilla ting.


En rigtig god kogebog.


 Øjnene på Uglepuden

 Plaid som nu ligger i soveværelset

 Fyrfadstager
 Endnu et sæt fyrfadsstager

 Servietter som jeg fik af Marianne idag.

 En trøje, som ligger på den lilla plaid

 Strikbluse som jeg er ved at strikke i lilla

Strømpegarn som ligger og venter på jeg får tid.


Sidst men ikke mindst min nye lynlåstaske, som jeg købte i Frankring

7 kommentarer:

  1. Hej Marlene.

    Det lykkedes da trods alt at finde lidt lilla. Jeg har så meget at jeg kunne pynte hos jer alle. Hi hi. Både tøj og sko og det hele -)

    God weekend søde.

    Kram Gitte

    SvarSlet
  2. Din lynlåstaske er da fantastisk og servietterne er næsten mage til min æske.
    Snart godnat søde Marlene.

    SvarSlet
  3. Du har da nogen fine lilla ting.
    Jeg vil da også gerne vise dig hvordan jeg syr kurvene søde Marlene...
    Sov godt ram Hanne

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. godmorgen Friske :o)

    super mange og skønne lilla sager ...
    Jeg er rigtig spændt på at se den brune .... måske der dukker en brun morgenskorpe fra nybagt brød op :o) mmmm

    kram ♥ og go lørdag...

    SvarSlet
  6. Lilla en farve der er svær ikke at holde af :-)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.