mandag den 12. september 2011

Farven RØD.

Jeg er gået med i en lille "leg", udfordring som 3. sal til højre har sat igang.

Idag er farven RØD.

Jeg skal vise noget rødt fra mit hjem.

Faktisk har jeg haft svært ved at vælge for skulle det være
den røde reol som min mand og jeg købte sidste år efter at stuen var sat istand??

Eller skulle det være


den super flotte filtede blomst som jeg fik af Lene da hun var her til blogtræf??

Eller skulle det være


glasfadet som jeg lavede i foråret da jeg var på glaskursus??

Jeg er rigtig glad for alle tre ting, de betyder alle noget for mig, på hver sin måde.

Jeg kunne ikke vælge derfor har jeg nu vist Jer alle 3 ting.

7 kommentarer:

  1. Det er også tre meget fine røde ting du har fundet :) Fadet er godt nok flot!

    SvarSlet
  2. Det var da et sjovt initiativ...... God idé.
    Knus Stella

    SvarSlet
  3. Hej Marlene
    Jeg er også med på udfordringen, 'sjovt' at se hvad folk har og ikke mindst selv vise, og præcis som du kunne jeg heller ikke nøjes med én ting :-) Skønne røde ting du har.

    Kram Gitte

    SvarSlet
  4. Jeg er glad for du viste os dem alle 3 :-)

    SvarSlet
  5. hej søde jordbær ♥

    ingen begrænsning tak ...
    tre skønne RØDE ting ....eller måske 4 med den lækre garder ;o)
    kram ♥

    SvarSlet
  6. Jeg holder også på 4 ting ;) Er desuden VILD med Garderen, og burde have en til at stå i min egen stue, da Ronnie-honey er tidligere Garder!

    SvarSlet
  7. Fine røde ting du har. Det er ikke så tit man ser rødt i bolig indretningen.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.