onsdag den 4. september 2019

Strikkede klude.

Dette er lavet som arkiv til mig selv, for at holde styr på opskrifterne på de klude jeg har strikket. Men du er meget velkommen til at strikke klude efter opskrifterne og skulle du have en opskrift du har lyst til at dele med mig vil jeg blive meget glad.

Dette er mit første forsøg på denne form for klud, og det kan også godt ses, men den er sjov at strikke og tænker de efterfølgende bliver pænere.



Jeg har strikket denne klud i Olines Cotton fra Garnudsalg
Pindestr. er 3,0

Slå 64 masker op og sæt en markeringstråd, slå de næste 64 masker op.

Nu strikkes der ret på alle pinde, men på hver 2. pind tages der 1 maske ind før og efter markeringstråden, gøres ved at du strikker to masker sammen.
Strik til du kun har 2 masker tilbage og luk af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.