lørdag den 3. november 2018

Ny kjole med nye vejledninger.

Jeg er begyndt at følge en fantastisk gruppe på facebook.

Jersey siden hedder gruppen, en gruppe hvor det er medlemmerne som "ejer" gruppen. Den tanke kan jeg rigtig godt lide.

I den forbindelse har jeg besluttet at lave nogle vejledninger til hvordan du syr visse ting på/til din kjole.
Alle vejledninger vil ligge her på bloggen men vil også blive lagt som en tekstfil i selve gruppen Jersey siden på facebook.

Her er kjolen det i denne opgang drejer sig om :-)


Den er syet i Isoli stof fra Krestoffer, stoffet i hætten, lommer og forneden er alm. bomuldsjersey.

Jeg vil lave vejledning til hvordan du syr og tegner hætten.


Hvordan du laver lommerne


Den sidste vejledning vil være hvordan du laver en pæn kant forneden på kjolen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.