tirsdag den 29. marts 2011

Ugens smykke uge 13

Forsinket ja, meget!! Men nu kommer det så.

Denne uges smykke er rimeligt simpelt, jeg har købt en sølvkæde og et "vedhæng" sat den lange kæde på vedhænget, og kan nu bruge det til alle mine "kugler" både dem i glas og alle de andre.

Jeg har et pandora armbånd og halskæde men synes det er tungt at gå med, men når de kommer på den lange kæde er det slet ikke lige så tungt.




Måske du kan bruge ideen.

Hvorfor jeg har været så stille på bloggen er fordi jeg har haft nogle hårde dage. Startede torsdag aften, med jeg fik galdestensanfald, det varede i 2½ døgn - av av av.
Samtidig skulle begge mine børn spille DM i København, hvilket jeg bare så gerne ville se.
De har trænet en hel sæson for det DM samt kvalificeret sig til det. Nej det kunne jeg bare ikke gå glip af.

Så med en god stak piller i tasken, drog vi mod København, og det var jo det hele vær, da knægten kom på dream team.


At se ham der stå og smile og være så glad, og tænke på, at ud af 12 hold valgte de lige netop ham som den bedste diagonalspiller, det er bare så stort og jeg er bare så stolt!!!
Det er ham som står nr. 3 fra venstre (den højeste).
Så godt gået min dreng!!!! Du fortjener det!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Marlene

    dit smykke er super skønt... jeg har jo set det IRL :) - jeg kan godt forstå hvis du er pavestolt af dine to guldklumper....de er da for seje...
    2½ døgn i helvede.... og jeg var med i 5 timer... hvor jeg bare kunne se at du ikke var frisk.... så 2½ døgn pyha.....
    håber aldrig du skal opleve det igen ...
    kh♥

    SvarSlet
  2. Det var da bare en god ide med smykket. Jeg har en del pandora perler som jeg ikke bruger længere. De kan jo genbruges på dette smykke. Genialt. Hvor køber jeg kæde og vedhæng? Hos dig? Tillykke med sønnike - så godt gået - forstår godt du er stolt - det har du grund til. Håber du er frisk igen - gallesten er noget rigtig øv.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.