tirsdag den 11. december 2012

Jeg er igang

Ja, jeg har faktisk gang i meget.

Sidst i november lavede jeg lidt julepynt af papirler.


Men det må I heller se rigtigt når der er kommet snor på.

Af manden min har jeg været så heldig at få pakkekalenderen fra Hannes.


Jeg nyder den rigtig meget, mange gode ting og fine stykker stof er der. Der er også mønstre og et af dem var på en fin julestjerne - smiler. Jeg gik straks i gang, syede løs og vupti det var færdigt.


Meeeeeen synes nu det blev lidt kedeligt ....... hmmmmm tænke tænke tænke, jeg kunne jo lige kigge på Hannes hjemmeside og se hvordan hun har lavet stjernen

Billedet lånt ved Hannes.
Ja, jeg griner så lidt af mig selv endnu - sådan havde jeg så slet ikke set mønstret, men kan godt se de er meget sødere sådan - så jeg må igang igen. Smiler

Indrømmet lige da jeg opdagede "fejlen" tabte jeg lidt lysten til at gå i gang med en ny stjerne (der er tre stjerne på arket, en i hver str.) Derfor kastede mig ud i endnu en juleting i patchwork


Juletræ syet af sekskanter på 2,5 cm og har gang i et lidt større hvor sekskanterne er 3,2 cm


Rigtigt hyggeligt lille projekt især når jeg nu er lidt vild med de sekskanter.

6 kommentarer:

  1. hej
    Hold da op dine nye stjerner er søde... og sikke en sød mand du har sådan at få en så fin pakkekalender.. smiler...
    held og lykke med dit nye mønster....smiler....

    SvarSlet
  2. Jeg kan nu også godt lide din "fejl"
    Er det svært at arbejde med papirler? Det er rigtig fine ting du har fået lavet :O)

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  3. Der er rigtig gang i julerierne hos dig, fine ting du har lavet.

    SvarSlet
  4. Hvor er det lille juletræ yndigt. Jeg syntes "manden din" forkæler dig "lidt" (smiler). Men det er rigtig fine ting du får ud af din julekalender.
    Jeg kender ikke papirler, men det ser vildt spændende ud og jeg bliver jo nok nød til at finde ud af hvad det er og hvordan det virker.
    Jeg er faktisk også vil med stjernerne, både den "forkerte", men også de rigtige.
    Dejligt at se dit juleri er godt igang!
    Knus♥ fra Stella

    SvarSlet
  5. Synes nu din stjerne er ganske fin :)

    SvarSlet
  6. Jeg er nu også ret vild med din stjerne :)
    Lidt dumt spørgsmål, syer du i hånden eller på maskine?

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.