søndag den 10. november 2013

Tusind tak.

Tusind tak for alle Jeres søde kommentarer, klap på skulderen, agen på kinden, til vores ødelagte drivhus.

Det har virkelig hjulpet. Det at mærke Jeres forståelse, har gjort det lidt lettere.

De sidste par weekender har vi (især manden min) arbejdet på at fjerne resterne af drivhuset. Desværre har det hver weekend været dårligt vejr, med meget regn, men nu er det væk!!


Kun den ødelagte drivhussokkel er tilbage.


Det får den lov til, indtil ny sokkel og drivhus bliver købt.


Det er rart at se ud på de bare fliser, bedre end da drivhuset stod der helt ødelagt. Nu skal vinteren bare gå og så skal et nyt drivhus op til foråret. Håber der at få et drivhus med vinduer i hele baner.

Endnu engang tak søde læsere, I gjorde det lidt nemmere for mig.

3 kommentarer:

  1. Ja, vejret har ikke været det bedste til at få fjernet det ødelagte drivhus. Vores er nu også væk. Har det bedre med "blot" at kikke på stedet, hvor drivhuset stod. Så må vi glæde os til foråret, hvor et nyt kan komme op.

    SvarSlet
  2. Det bliver godt med et nyt drivhus til foråret, så håber jeg det bliver et der er mere standhaftig, så I ikke skal igennem det hele igen næste gang en storm kommer forbi. Men skønt at kunne se frem til et nyt til foråret og så behøver I heller ikke bekymre jer i vinter om det kan holde til sneen, der sikkert kommer.

    SvarSlet
  3. Hej åh det må være skrækkeligt at miste sit fristed... jeg har netop fået et drivhus på 11,5 m2 og vil klart lade mig inspirere af din indretning - hvilken slags stof har du brugt til det hvide skyggenet?
    Håber du har fået et nyt drivhus og kan dyrke din fede stil - tak for inspiration. Annette

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.