tirsdag den 8. november 2011

5%

Jeg har længe, virkelig længe ønsket mig en Iphone - meeeeen man kan jo ikke få alt hvad man ønsker vel???

Men så kom brevet - brevet hvor der stod at jeg nu var 5% invalid :-( - dog gav det mig så mulighed for at få ønsket opfyldt - en Iphone!!


Der er aldrig noget som er skidt uden det også er godt for noget andet. Der er altid både en positiv og en negativ ting ved alt, og det drejer sig simpelthen om kun at se det positive - JEG ELSKER min nye telefon, tror faktisk snart især manden min er lidt misundelig - altså på telefonen, for hold op den har fået meget opmærksomhed fra min side.

Et etui at have den i, blev straks syet, og i weekenden syede jeg 3 mere, telefonen skal jo have det godt!!!


Hele 4 etuier har den, men mon ikke den får et par stykker mere.

I søndags tog jeg også på Julemarked, ikke det bedste af slagsen synes jeg.

Dog købte jeg disse her:


Som jeg tænkte jeg kunne finde anvendelse for når jeg skal til Juledeko - kransebinding ved Marianne. Kommer du også???


Der var mange fine antikke ting, bl.a. en vægt jeg meget gerne ville have været ejer af, meeeeen....... har vist nu brugt rigeligt med penge.


Sjov og anderledes adventskrans - desværre blev billedet ikke helt godt.




10 kommentarer:

  1. Jeg har fået en Iphone, har den dog ikke den nye 4s men har en 4. Og det er simpelthen den bedste mobil jeg nogensinde har haft, er så super glad for den. Og har det som dig, vil også gøre alt for at beskytte den så der ikke sker noget med den:) Vær du kun glad for den, den kan bare alt:)

    SvarSlet
  2. Ja, at finde det positive ved det hele, det tror jeg på at godt for os.
    Og jeg er også lidt misundelig :_)

    SvarSlet
  3. Tillykke - tillykke, ikke med de 5% - men med din nye fon :o)
    Krammer

    SvarSlet
  4. Skønt, sådan at kunne finde det positive i situationen, på så lækker en måde :)

    Tillykke med mobilos - og glæd dig over den hver gang tankerne bliver for øv over de 5 % ;)

    SvarSlet
  5. Da jeg fik (købte) min iphone, var min kæreste også lidt misundelig på den opmærksomhed min iphone fik. Men nu sidder han med den mere end jeg selv gør og har over-spammet den med sport og fodbold... jeg skammer mig ;)

    SvarSlet
  6. Tillykke med iphonen. Den kan jeg godt forstå at du er glad for
    Sikken nogen fine etuier du har syet, det er lige før der er et nyt til hver dag i ugen.
    Kram Hanne

    SvarSlet
  7. Tillykke med din nye telefon. Den er lækker. Jeg har 4'eren og jeg elsker også min.


    Smukke billeder du har taget fra julemarkedet i søndags.
    Jeg kommer desværre ikke, kan ikke nå det, desværre. Ville ellers gerne hilse på jer.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. Tillykke med den...den bliver du helt sikkert glad for. Hvor er du dog sød ved den,smukt nyt tøj til næsten hver ugens dag:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  9. Øv øv med de 5%:0(.
    Tillykke med din iphone, den ser rigtig lækker ud ligeså alle dine etuier du har lavet til den.
    ha en rigtig god dag.

    Kram Birgit

    SvarSlet
  10. Tillykke med den nye Ipone og sikke en masse fine kjoler den har fået.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.