lørdag den 1. oktober 2011

M&M månedstæppe september.

Så er september måneds blog syet.

Syet til det måneds tæppe som Marianne og jeg laver.

Her er bloggene, sat sammen på flere forskellige måder.




Nu kan jeg den næste måned går og overveje hvordan jeg vil sy den sammen.

Sidste måneds blog er syet sammen, jeg har besluttet mig, og er rigtig tilfreds med resultatet.


Hvis du har lyst til at være med til at sy et tæppe efter vores mønster, kan du nemt nå det endnu, du sender bare en mail til enten Marianne eller jeg, og vi sender dig mønster hver måned. Stof, farver osv. bestemmer du helt selv.

7 kommentarer:

  1. Kære Marlene
    Det er bare super flot. Du er blevet rigtig ferm til det...
    Min yndling er stjernemotivet i midten. Ligesom den første, du har syet sammen..
    Held & Lykke / RikkeBo

    SvarSlet
  2. Det er bare så smukt! Jeg er som altid vildt imponeret, og ville ønske jeg ejede tålmodigheden...

    KH

    SvarSlet
  3. Dine blokke er også rigtig flotte. Det er virkelig en god ide i der har fået. Det bliver spændende og følge resultatet af tæppet.

    SvarSlet
  4. Wauv - det er altså utroligt så fint det er.
    Håber du får en slap-af weekend.
    Stort kram Hanne

    SvarSlet
  5. Lækre farver du har brugt til dine isvafler.

    Er du sikker på at sådan en novice som jeg kan nå at være med også ? Måske/måske ikke.... går lige i tænkeboks.

    Det bliver sikkert hammerflot dit tæppe.

    God lørdag til dig og dine.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. de er bare så flotte. glæder mig sådan til at komme igang med mine is
    kæmpe krammer

    SvarSlet
  7. Flotte blokke du har fået syet sammen fra sidste måned og dine isvafler er også skønne, det må være svært at vælge hvordan de skal syes sammen.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.