mandag den 29. november 2010

Flettet julehjerte

Sidste uge så jeg på Bramstrup Gods et super flot julehjerte i sølv. Dette måtte jeg lave, og derfor blev der bestilt div. materialer hjem.


Det første hjerte blev ikke ok, jeg var ikke tilfreds, men så i nat vågnede jeg og havde løsningen på hvordan jeg skulle gøre det, og nu har jeg lavet endnu et og nu er jeg tilfreds, og viser det gerne frem.


Det skal helt sikkert være det smykke som skal bruges mest i december måned og juleaften kan det hænge på juletræet eller.....
Nu overvejer jeg så at lave to små hjerter og bruge dem som øreringe.


Det blev nået en masse i dag, skønt med en fridag.
Brunkagerne er blevet bagt, dej til vaniliekranse er lavet, der er pyntet til jul (ikke det hele), men fint er her.
Samt lavet nogle smykker. Nyt hjerte armbånd har jeg også været igang med og 2 juletræer (smykker)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot julesmykke. Er det lavet i art clay? Tak for din kommentar til mit smykke.

    SvarSlet
  2. Hej Mimse.

    Nej det er lavet i sølvplade som jeg bukker og fletter, ikke en hel nem opgave men det er muligt. Pladen er 0,6 mm.
    Rigtig god fornøjelse.

    Julehilsen

    Marlene

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.