søndag den 29. januar 2012

Patchworkby

I fredags kom den næste pakke fra Hannes, lidt tidligt for det er jo ikke februar endnu, men kun en dejlig overraskelse.

Indrømmet, jeg havde ikke forstået det sådan, at det skulle være de samme 6 blogge vi skulle sy alle månederne, og at det "kun" var stoffet som blev udskiftet.
Det måtte jeg dog gøre lidt ved, så jeg kastede mig straks over en ternet blok og fik tegnet 4 nye huse.

De er nu også syet.


Der er både det fritliggende hus (måske lidt kedeligt??) kædehusene, en skole, og kædehuse igen med skur til det ene hus.


Jeg går lidt og leger med tanken om også at sy en kirke, ingen by uden kirke vel???

Hvis du skulle blive helt vild med mine huse, må du gerne få mønstret, det er lige til at printe på tykt papir.
Send mig en mail på syslerfrahverdagen@gmail.com og jeg sender mønsteret til dig pr. mail.
Hvis du selv har tegnet nye huse til din by, vil jeg da vildt gerne bytte mønster, det kunne kun være sjovt.

I får lige et billede af alle de huse jeg nu har syet, bliver faktisk helt godt tror jeg.


Fortsat god søndag.

11 kommentarer:

  1. Sikken en kreativitet du har! Det bliver rigtig flot.

    SvarSlet
  2. Flotte farvestrålende huse :o)
    jeg er ikke nogen ørn med symaskinen
    men har tidligere lavet huse i grafik, akvarel og glas.
    Det er nogle gode motiver - altid dekorative.
    og dine syede huse i særdeleshed :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Flot by du er igang med.Du må helt sikkert have en kirke også:O).

    Kram Birgit

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare vildt flotte!
    Godt gået!

    SvarSlet
  5. Har også selv tænkt på at lave andre huse,vender tilbage når det sker

    SvarSlet
  6. Hmmm..nu deltager jeg ikke med Hannes Patchworkby - men at det kun er de samme 6 blokke i alle månederne man får..så ville jeg godt nok føle mig taget ved næsen..noget så gevaldigt! & huse er der ingen fantasi - men måske kommer der nye blokke til marts?
    Men dejligt du er så evig optimist, der havde jeg nok sprunget i vandet ;-) Bliver spændende at følge din patchworkby og en endnu større sejr, hvis alle de andre der deltager i Hannes patchworkby også vil have dine mønstre :-)))
    Fortsæt det super flotte arbejde.
    Knus, Helle

    SvarSlet
  7. Hold da op Marlene, hvor er de blevet flotte. Vil da gerne have mønstret, måske jeg får lidt mere tid til at sysle med stofstykker her inden så længe og se lidt til dig også. Synes bestemt at byen skal have en kirke, for ingen by uden en kirke og måske en børnehave, nu du har lavet skole.
    Knus Lene

    SvarSlet
  8. Jeg er vild med dine huse og farverne er skønne! Selvfølgelig skal du også lave en kirke, det er en rigtig god idé ;-)
    Smukt arbejde.

    KH

    SvarSlet
  9. Så kreativ du er, har endnu ikke modtager stof til februar, men glæder mig meget til at komme igang :o)

    Krammer

    SvarSlet
  10. Wauw ....
    kirken er tegnet ... vi skulle jo bytte :O)...
    Husene matcher så fint med Hanne's ....
    Tror jeg "napper" din skole....
    kram ♥

    SvarSlet
  11. Det ser da rigtig godt ud - jeg elsker huse :) fortsat god fornøjelse med dem.

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.